دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1398 - 15:29
به ریاست قاضی موحد؛

دادگاه تیمور عامری دوم آذر برگزار می‌شود

دادگاه تیمور عامری از مدیران اسبق بانک مرکزی شنبه(دوم آذر ماه) به ریاست قاضی موحد برگزار می‌شود.
کد خبر : 445919
555.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دادگاه رسیدگی به اتهامات تیمور عامری از مدیران اسبق بانک مرکزی شنبه(دوم آذر ماه) در شعبه یک دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی موحد برگزار می‌شود.


این متهم قبلاً نیز به اتهام  معاونت در اخلال در نظام بانکی کشور از طریق اخلال در بازار ارز به‌صورت شبکه‌ای و سازماندهی‌شده در حد کلان در جریان رسیدگی به پرونده فرخزاد در دادگاه حاضر شده بود.


گفتنی است عامری در آن دادگاه اعلام کرده بود: ۱۰ سال است از بانک مرکزی بازنشست شده‌ام و از سال ۸۹ صرافی خود را در محل استیجاری متعلق به بانک انصار در مجاورت بانک مرکزی دایر کردم.  از طرفی با استفاده از اعتباری که داشتم در بحث دور زدن تحریم‌ها همکاری‌هایی را داشته‌ام.


عامری درباره ارتباطش با متهم قربانعلی فرخزاد گفته بود که بین ما هیچ پولی جابه‌جا نشده بود و این فرد را در قبال دریافت رشوه به کسی معرفی نکردم.


همچنین دو فرزند عامری که همدست وی بودند همچنان متواری هستند.


در جلسه قبلی دادگاه که در تاریخ 20 آبان ماه سال جاری برگزار شد، نماینده دادستان خطاب به قاضی موحد اعلام کرده بود که ردپای تیمور عامری در تمام پرونده‌های ارزی وجود دارد. همچنین عامری نیز معتقد بود که تمام اقدامات را برای دور زدن تحریم انجام داده و انصاف نیست که حالا به خاطر اقداماتش در زندان باشد.


قرار بود دومین جلسه علنی دادگاه تیمور عامری روز شنبه(25 آبان ماه) برگزار شود، اما به‌دلیل بارش برف سنگین در تهران و عدم امکان اعزام متهمان به دادگاه، آن جلسه لغو شد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: فساد قاضی موحد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته