دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در انزجار از منافقان و اشرار صورت گرفت؛

حضور دانشگاهیان در تجمع خودجوش مردم شهرکرد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در تجمع اعتراض‌آمیز و انزجار از اشرار حوادث اخیر و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردند.
کد خبر : 445796
a6.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به همراه جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان همقدم و هم‌صدا با دیگر اقشار جامعه در تجمع خودجوش مردمی در انزجار از اشرار حوادث اخیر و تجدید بیعت با امام خامنه‌ای که در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد؛ شرکت کردند.


بعد از افزایش قیمت بنزین، برخی از معاندان انقلاب و اشرار اقدام به تخریب مکان‌های عمومی و آتش زدن بیت‌المال و دارایی‌های خصوصی مردم کردند.


به دنبال این اقدام شرم‌آور جمعیت باشکوهی از انقلابیون شهرکرد اعم از اداری و غیراداری، پیر و جوان و زن و مرد در تجمعی اعتراض‌آمیز در مصلای بزرگ شهر با سردادن شعارهایی، نفرت خود را از اشرار جامعه اعلام کرده و پس از این مراسم از مقابل مصلای امام(ره) تا پارک‌سوار دانش به راهپیمایی ادامه دادند و با سردادن فریادهای الله‌اکبر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.


به گزارش آنا،‌ ابراهیم رحیمی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری دانشگاهیان معترض به حوادث اخیر کشور را همراهی کردند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته