دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1394 - 08:35

عطایی: آناستازی گزینه مناسبی برای والیبال ایران است/ تیم ملی به مربی صاحب سبک نیاز دارد

کارشناس والیبال ایران گفت: به دلیل ظرفیت بالای والیبال ایران در حال حاضر تیم ملی نیازمند یک مربی بزرگ و صاحب سبک والیبال دنیا است.
کد خبر : 44576

بهروز عطایی، کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌های مطرح شده در مورد کواچ مبنی بر رفتن او از تیم ملی گفت: «من اطلاع دقیقی در این مورد ندارم ولی رئیس فدراسیون والیبال صحبت هایش را در مورد کواچ انجام داده است و شرایط تیم ملی را گفته است. حالا قرار است کواچ به ایران بیاید و در این مورد با فدراسیون وارد مذاکره شود.»


عطایی در مورد حضور آناستازی در تیم ملی والیبال افزود: «من هم از طریق رسانه ها این خبر را شنیدم و البته در یکی از رسانه ها صحبت هایی که از طرف مدیر برنامه این مربی مطرح شد، احتمال حضور او در ایران را رد کرد. در هر صورت آناستازی مربی بسیار بزرگی در والیبال دنیا است و کسی است که در والیبال صاحب سبک است. در حال حاضر تیم ملی به مربی نیاز دارد که ایده پرداز باشد و برای تیم طرح جدید داشته باشد و آناستازی می تواند گزینه خوبی از این نظر باشد.»


وی در پایان گفت: «امیدوارم هر چه سریعتر تکلیف والیبال ایران مشخص شود چون در مرحله حساسی قرار گرفتیم و باید تیم برای مسابقات انتخابی المپیک مهیا شود و اگر قرار است سرمربی تیم عوض شود باید هر چه زودتر مربی جایگزین انتخاب شود تا والیبال ایران را بهتر مورد ارزیابی قرار دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته