دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

منطقه جغرافیایی تنگه هرمز در رزمایش مدافعان آسمان ولایت شبیه‌سازی شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره رزمایش اخیر آسمان ولایت 98، گفت: منطقه این رزمایش شبیه‌سازی منطقه عمومی خلیج فارس، به خصوص تنگه هرمز است؛ یعنی همه تجهیزات و سامانه‌هایی که ما برای کشف، شناسایی و درگیری در خلیج فارس و تنگه هرمز استفاده می‌کنیم در این میدان حاضر است.
کد خبر : 445729

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روباط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رزمایش در منطقه‌ای به گستره ۴۱۶ هزار کیلومتر مربع در منطقه عمومی سمنان انجام می‌شود، اظهار کرد: «مرحله نخست این رزمایش شامل کشف و شناسایی اهدافی خواهد بود که توسط نیروی متخاصم برای ما به وجود خواهد آمد و در مرحله بعد نیز علاوه بر کشف و شناسایی، سامانه‌های حاضر در رزمایش با اهداف درگیر می‌شوند.


وی با تأکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این رزمایش، سخت ترین و واقعی‌ترین شرایط رزم را تمرین خواهیم کرد، افزود: «یکی از اهداف رزمایش محک جدی رزم پدافند هوایی ارتش است تا به تمام جهانیان نشان دهیم آسمان ایران جز خطوط قرمز نیروهای مسلح محسوب می‌شود».


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: «توصیه من به دشمنان این است که خود را در ورطه این آزمایش قرار ندهند؛ چرا که ورود به این امتحان و ورود به فضای آسمان جمهوری اسلامی ایران همانطور که در گذشته نیز نشان داده شده است، جز خفت و خواری برای آنها، دستاوردی نخواهد داشت».


وی خاطرنشان کرد: «منطقه این رزمایش شبیه‌سازی منطقه عمومی خلیج فارس، به خصوص تنگه هرمز است؛ یعنی همه تجهیزات و سامانه‌هایی که ما برای کشف، شناسایی و درگیری در خلیج فارس و تنگه هرمز استفاده می‌کنیم در این میدان حاضر است».


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته