دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1398 - 22:00
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفتگو با آنا:

نگاه پدرسالارانه برخی احزاب برای انتخابات مجلس کنار گذاشته شود

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با انتقاد از برخی احزاب و لیست‌ها خواستار کناره گذاشتن نگاه پدرسالارانه برخی جریان‌ها در زمان انتخابات مجلس شد.
کد خبر : 445640
635910569696573349.jpg

وهاب عزیزی، دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: «یک لیست ائتلافی تحت عنوان جهادگران ایران اسلامی با شعار مشارکت آگاهانه مجلس انقلابی و گام دوم انقلاب برای انتخابات مجلس منتشر خواهد شد».


وی با تأکید بر این‌که باورمان این است که تفکرات جهادگران فراتر از احزاب بوده و در قالب یک حزب نمی‌گنجد، افزود: «فعالیت جهادگران ایران اسلامی در قالب یک جریان فکری برای انتخابات شروع شده و نامزدهایی که برای انتخابات معرفی می‌کنیم به کار فراجناجی معتقد هستند».


عزیزی با بیان این‌که وابستگی تشکیلاتی خاص نداریم، اضافه کرد: «به شرطی با شورای ائتلاف اصولگرایان متحد می‌شویم که نگاه پدرسالارانه را کنار گذاشته و نگاه جوان‌گرایانه داشته باشند».


دبیر کل جبهه جهادگران ایران اسلامی درباره برنامه‌های این شورا برای دانشجویان توضیح داد: «در برنامه‌های دانشگاه‌ها حضور فعال داشته و سعی می‌کنیم با دانشجویان در فضای مجازی ارتباط برقرار کنیم و این فرصتی است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند».


انتهای پیام/4079/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات مجلس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته