دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خریدهای احتمالی سرخابی‌ها در نقل و انتقالات نیم‌فصل

باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل با خرید چند بازیکن تیم‌هایشان را برای مصاف با رقبا تقویت می‌کنند.
کد خبر : 445616
AG8I0289.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال با 19 و 18 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی هستند و قصد دارند تا صدر جدول را از دست شهر خودرو خارج کنند.


سرخابی‌ها امیدوار هستند در پایان فصل عنوان قهرمان را کسب کنند اما برای آنکه به صدر جدول برسند و خود را در رتبه نخست حفظ کنند نیاز به تقویت دارند. نقل و انتقالات نیم‌فصل پس از برگزاری هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال آغاز می‌شود و مسابقات مدتی تعطیل خواهد شد.


پرسپولیس و استقلال قصد جذب بازیکن دارند چون در 3 جام لیگ برتر فوتبال، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی حضور دارند و باید در تمامی پست‌ها تیم قدرتمندی داشته باشند تا توان رقابت با حریفان را داشته باشند.


گابریل کالدرون و آندره‌آ استراماچونی بازیکنان مورد نیاز خود را در حالی مشخص می‌کنند که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با مشکلات مالی مواجه هستند ولی برای راضی نگه داشتن هواداران با جذب چند بازیکن، تیم‌هایشان را آماده رقابت با حریفان خواهند کرد.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته