دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1398 - 11:11
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران:

بارندگی کیفیت هوای پایتخت را بهبود بخشید

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: با بارندگی‌های اخیر کیفیت هوای تهران به وضعیت سالم رسید.
کد خبر : 445526

لیلا نظری در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با وضعیت کیفیت هوای تهران اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافت‌‌ شده از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران، میانگین ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۸ صبح با شاخص 75 در شرایط سالم قرار دارد. (شاخص هم‌اکنون در ساعت 11:۰۰ با 9 واحد افزایش و با عدد 84 همچنان در شرایط سالم است)


وی با بیان این‌که کیفیت هوای تهران از ابتدای سال تا به امروز ۲۵ روز پاک، 179 روز سالم، 37 روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم برای همه گروه‌ها بوده است، افزود: بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی، هوای تهران با دمای 3 درجه سانتی‌گراد روبه‌رو بوده و وزش باد (با بزرگی بالاتر از 2 متر بر ثانیه) به‌ سمت شمال در جریان است.


سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تصریح کرد: این درحالی است که در مدت مشابه در سال گذشته، شهر تهران دارای 14 روز پاک، 200 روز سالم و 28 روز ناسالم برای گروه‌های حساس بود.


گفتنی است هفته گذشته وضعیت هوای تهران ناسالم و آلوده بود که کارشناسان علت آن را پدیده وارونگی دانستند و با آغاز موج بارشی جدید کیفیت هوای پایتخت به وضعیت مطلوب رسید.


انتهای پیام/4105/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته