دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1398 - 10:40
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

برف و باران اکثر محورهای کشور را فراگرفت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور خبر داد.
کد خبر : 445515
6110.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره و آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد و گفت: از طرفی بار ترافیکی در آزادراه تهران- قم و تهران- ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است. همین وضعیت را در محور شهریار- تهران، شهرقدس- تهران و پاکدشت- تهران نیز شاهد هستیم.


وی تصریح کرد: درحال حاضر در برخی از محورهای استان سمنان، اصفهان، مرکزی، همدان، لرستان، اردبیل، قزوین، کردستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش برف هستیم، لذا در محورهای استان‌های ذکرشده با لغزندگی مواجه هستیم و رانندگان برای تردد از محورهای این استان‌ها حتماً زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند. همچنین بارش برف را در ارتفاعات استان البرز، تهران و ارتفاعات محور فیروزکوه و چالوس نیز شاهد هستیم.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین براساس گزارشات موجود، هم‌اکنون شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان مازندران، گیلان، تهران، خوزستان، فارس، قم و سمنان هستیم. از طرفی مه‌گرفتگی نیز در محور اسالم به خلخال در استان اردبیل و گردنه کوهین در آزادراه قزوین- رشت شاهد هستیم، لذا در محدوده‌های یادشده، کاهش دید وجود دارد.


رحمانی گفت: با توجه به اینکه در اکثر محورهای کشور شاهد بارش برف و باران هستیم، به هموطنان توصیه می‌کنیم علاوه بر همراه داشتن وسایل گرمایشی، قبل از شروع حرکت نیز برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با شماره 88255555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته