دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1398 - 19:36
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی:

افزایش 14درصدی مراجعات داوطلبانه به گرم‌خانه‌ها در 48ساعت گذشته/ گرم‌خانه‌های سیار فعال شدند

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی از افزایش 14درصدی مراجعات داوطلبانه به گرم‌خانه‌ها در 48ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر : 445484

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، سیدمالک حسینی با اشاره به اقدامات روز گذشته این سازمان در خصوص افراد بی‌خانمان با توجه به برودت هوا گفت: افرادی که به‌طور داوطلبانه به گرم‌خانه‌ها مراجعه کردند نسبت به 48 ساعت گذشته 14 درصد افزایش داشتند. 


وی افزود: هم‌چنین تماس‌های مردمی به سامانه 137، 23 درصد نسبت به روزهای گذشته رشد داشته است که جا دارد از مردم برای این همکاری تشکر کنیم. 


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی اضافه کرد: با توجه به جلب اعتمادی که همکاران ما با آموزش‌های ویژه داشتند افراد بی‌خانمانی که در محدوده‌های مسکونی و فضاهای شهری حضور دارند خودشان به گرم‌خانه‌ها مراجعه می‌کنند، در واقع برای جذب افرادی که در مناطق بی‌دفاع شهری حضور دارند مشکل داریم. 


حسینی در ادامه گفت: البته با همکاری سازمان‌های مردم نهاد که در این مدت حضور مستمری داشتند و دیشب با این‌که بارندگی شدت داشت و ترافیک سنگینی داشتیم ما را یاری کردند، توانستیم خدمات خوبی به‌ویژه در مناطق بی‌دفاع شهری ارائه دهیم. 


سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی عنوان کرد: از شب گذشته گرم‌خانه‌های سیار نیز فعال شدند و گشت‌ها به 40 ماشین افزایش یافت. 


وی با اشاره به این‌که با سازمان‌های مردم نهاد و بهزیستی هماهنگی و همکاری خوبی داشتیم و این اقدامات امشب و شب‌های آینده ادامه خواهد داشت، گفت: همکاران رسانه‌ای در خصوص سرعت عمل گشت‌ها مطالبی عنوان کردند، اما گفتن این موضوع ضروری است که دلیل عمده تأخیرها به علت شرایط ترافیکی خاص شب گذشته بوده است و امیدوارم با رفع این موانع سرعت امداد رسانی افزایش یابد. 


وی تصریح کرد: با وجود این‌که برودت هوا امسال زود آغاز شد، با همکاری دستگاه‌های دیگر و سازمان‌های مردم نهاد پیش بینی‌های لازم صورت گرفت. از شهروندان نیز درخواست داریم در صورت مشاهده افراد بی‌خانمان با 137 یا شماره تلفن 55522322 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته