دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1398 - 09:45
لاریجانی:

مردم نگرانند افزایش قیمت بنزین تبعاتی برای سایر کالاها داشته باشد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بنزین، گفت: مردم نگران هستند که افزایش قیمت بنزین تبعاتی برای سایر قیمت‌ها داشته باشد.
کد خبر : 445349
BS0K8680.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: «مردم نگران این هستند که این تصمیم افزایش قیمت بنزین تبعاتی برای سایر قیمت‌ها داشته باشد».


وی با اشاره به اینکه در این زمینه کمیسیون اقتصادی جلساتی با ستاد تنظیم بازار، تعزیرات، قوه قضائیه و مسئولین ذیربط داشته باشد و نظارتی جدی کند که قیمت‌ها کنترل شود، افزود: «اصلاح روش‌ها هم در مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون اقتصادی بررسی‌های لازم را خواهد داشت».


رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «دغدغه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که فشار روی مردم در افزایش قیمت بنزین کمتر شود».


لاریجانی عنوان کرد: «روزهای آینده کمیسیون‌های مجلس در این باره بررسی‌های بیشتر انجام می‌دهد تا مشکلات حل شده و تصمیم‌ها هم برای ایجاد فضای آرام مهیا شود».


وی تأکید کرد: «آنچه مهم است این است که دولت باید منابعی که به‌عنوان مابه‌التفاوت از محل افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته شده باید در اسرع وقت به حساب مردم واریز کنند ».


انتهای پیام/4082/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته