دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

محمد نصرتی: برای شکست ذوب‌آهن به اصفهان می‌رویم/ دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کنم

بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: چون زود به فوتبال آمدم همه فکر می کنند پیر هستم اما 33 سال سن برای فوتبالیست‌ها زیاد به نظر نمی رسد.
کد خبر : 44533

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم گسترش فولاد تبریز در هفته هشتم لیگ برتر در تبریز برابر نفت تهران با نتیجه یک بر یک متوقف شد و دو امتیاز خانگی را از دست داد و در این هفته در اصفهان بازی سختی را مقابل ذوب آهن دارد.


محمد نصرتی عملکرد گسترش را در مقابل نفت خوب دانست و ایجاد شرایط گلزنی را مهمترین مشکل تیم می داند. وی در این مورد گفت: «مقابل نفت بازی خوبی انجام دادیم اما متاسفانه موفق به برد نشدیم. تیم ما در مالکیت توپ خوب عمل می کند اما در ایجاد موقعیت گلزنی کمی ضعیف هستیم. نفت بهتر از ما در این بازی نبود و در پایان بازی علیرضا منصوریان سرمربی نفت اذعان داشت که جلوی گسترش نمی توانند بازی روانی انجام دهند.»


نصرتی ایجاد وقفه در مسابقات لیگ را باعث افت وضعیت آمادگی بازیکنان دانست و اعتقاد دارد که این تعطیلات کیفیت فنی لیگ را پایین می‌آورد.


مدافع تیم گسترش فولاد در ادامه با اشاره به اینکه بازی مقابل ذوب آهن یکی از سخت‌ترین دیدارهای گسترش است، بیان داشت: «ذوب آهن تیم بسیار خوب و یکدستی است و از لحاظ فوتبال خیلی شبیه ما بازی می کند. با توجه به اینکه دو امتیاز خانگی را در مقابل نفت از دست دادیم برای کسب سه امتیاز بازی به اصفهان می رویم تا بتوانیم جبران امتیازات از دست رفته را بکنیم.»


مدافع سابق تیم ملی که هم اکنون 33 سال سن دارد و این سن اوج پختگی برای یک مدافع است اعتقاد دارد که دیگر فرصت بازی در تیم ملی به او نمی رسد و باید تمرکز خودش را بر روی بازی های باشگاهی بگذارد.


نصرتی در این خصوص گفت:« من زود وارد فوتبال شدم و بخاطر همین مردم فکر می کنند پیر هستم اما من 33 سال سن دارم و این سن برای مدافعان اوج پختگی دوران فوتبالشان محسوب می شود. مدافعان زیادی در دنیا داریم که تا چهل سالگی در فوتبال حضور دارند و سن در این پست زیاد ملاک قرار نمی‌گیرد.»


وی در مورد وضعیت این فصل گسترش در لیگ گفت: «در هفته های سپری شده بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و امتیازات خوبی را کسب کردیم اما باید کمی در ایجاد فرصت های گلزنی بهتر عمل کنیم و آمار گلزنی خودمان را بالا ببریم و امیدوارم که گسترش امسال بتواند رتبه خوبی در لیگ کسب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته