دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1394 - 12:38

«نصرالله»: باید اسرار مقاومت را حفظ کرد/ همواره در کنار فلسطینیان خواهیم بود

دبیرکل حزب الله لبنان شهید «حسن محمد الحاج» را یکی از بنیانگذاران مقاومت خواند و بر لزوم حفظ اسرار، اطلاعات فرماندهان و روش‌های فعالیت مقاومت اسلامی تاکید کرد.
کد خبر : 44531

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل فارس،، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم ختم هفتم شهید «حسن محمد الحاج» مشهور به «ابو محمد اقلیم» در شهرک «لویزه» به‌وسیله ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد.



برخی از شخصیت‌های سیاسی و دینی لبنان و مقام‌های «حزب‌الله» از جمله «سیدهاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی و «محمد رعد» رئیس فراکسیون پارلمانی «وفاداری به مقاومت» نیز در این مراسم حضور دارند.


دبیر کل حزب‌الله سخنرانی مراسم گرامیداشت شهید «ابو محمد اقلیم» را که هفته گذشته در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه شهید شده بود، با قرائت فاتحه بر روح آن شهید و تبریک شهادتش به خانواده‌اش و همه هواداران مقاومت اسلامی آغاز کرد.



سید نصرالله شهید «ابو محمد اقلیم» را یکی از بنیانگذاران مقاومت اسلامی لبنان خواند و با بیان اینکه «ابو محمد» در اغلب عملیات مقاومت اسلامی حضور داشت، افزود: «ابو محمد» همانند ماهی که نمی‌تواند در بیرون از آب زندگی کند، از سال 1982 تا کنون همواره در مقاومت حضور داشت.


وی با بیان اینکه شهید «حسن الحاج» در همه منزلگه‌ها شهادت را احتمال می‌داد، تاکید کرد که این فرمانده نقش برجسته‌ای در رویارویی با دشمن صهیونیستی داشت و افزود: از مهمترین نکات برجسته شخصیت حاج «ابو محمد»، صفات اخلاقی،‌ دینی و پایبندی دقیق وی به احکام شرعی و اطاعت از خداوند و همچنین حسن رفتار، ادب والا، آرامش، صبر و آمادگی برای جانفشانی بود.


وی با بیان اینکه شهید «الحاج» از جمله رزمندگان و فرماندهانی بود که در سایه فعالیت می‌کرد، گفت باید اسرار مقاومت، فرماندهان و روش‌های فعالیتش را حفظ کرد.


نصرالله با بیان اینکه شهید «الحاج» همواره در خط مقدم جبهه حضور داشت و همین امر به شهادتش منجر شد،‌ تاکید کرد: پیروزی در جنگ 33 روزه به‌وسیله رزمندگان مقاومت از جمله شهید «ابو محمد اقلیم» رقم خورد.


وی امنیت لبنان را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان مقاومت از جمله شهید «الحاج» در کنار ارتش لبنان و معادله طلایی «ارتش، ملت و مقاومت» خواند و افزود: مقاومت (عامل) تضمین حفظ کشور، ملت و کرامت ماست در زمانی که بسیاری از مسئولیت خود شانه خالی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته