دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1398 - 16:25
فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

سرقت از طلافروشی با حفر تونل/ سارقان در عمليات پيش‌دستانه پليس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگيری سارقانی كه در حال طرح‌ريزی نقشه سرقت از يک طلافروشی در شهر جاورسيان شهرستان خنداب بودند، خبر داد.
کد خبر : 445047
601.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، حسن مفخمی شهرستانی از دستگيری سارقانی كه در حال طرح‌ريزی نقشه سرقت از يک طلافروشی در شهر جاورسيان شهرستان خنداب بودند، خبر داد و گفت: سارقان با اقدام پيش‌دستانه پليس در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شدند.


وی ادامه داد: در تحقق شاخصه‌های پليس هوشمند و اشرافيت اطلاعاتی پليس، مأموران انتظامی شهرستان خنداب از ترددهای مشكوک افرادی در ساختمانی متروكه در مجاورت يک طلافروشی در شهر جاورسيان مطلع شدند.


فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با برنامه‌ريزی صورت گرفته، ترددهای اين افراد تحت مراقبت نامحسوس و شبانه‌روزی مأموران انتظامی قرار گرفت و سرنخ‌ها و اطلاعاتی از برنامه‌ريزی سرقت اين طلافروشی به‌دست آمد.


مفخمی شهرستانی تصريح كرد: سرانجام با تكميل تحقيقات پليس و در هماهنگی با مرجع قضائی، در يک عمليات غافلگيرانه 2 نفر از اعضای اصلی اين باند سرقت دستگير و برای تكميل تحقيقات به يگان انتظامی تحویل داده شدند. در بازديد انجام شده از محل مشخص شد كه سارقان در طول اين مدت در اين ساختمان متروكه به‌صورت كاملاً مخفيانه مشغول حفر تونل در زير زمين برای ورود به طلافروشی بودند.


وی با اشاره به اعترافات سارقان دستگير شده در اين عمليات گفت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده،‌ 2 سارق دستگير شده اذعان داشتند كه با كمک 2 نفر ديگر از دوستانشان از مدت‌ها قبل نقشه سرقت از اين طلافروشی را طرح كرده و از طريق اين ساختمان متروكه در حال حفر تونل برای يک سرقت شبانه بودند.


فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌ريزی عملياتی پلیس به‌منظور شناسایی و دستگیری دیگر اعضای اين باند سرقت، افزود: پليس با بهره‌گيری از سامانه‌های به‌روز و با تكيه بر هوشمندسازی مأموريت‌ها با هرگونه فعاليت مخل نظم و امنيت عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.


مفخمی شهرستانی از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک، موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته