دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1398 - 21:41
سخنگوی قوه قضائیه مطرح کرد؛

پیشنهاد رشوه 31 میلیارد تومانی رسول دانیال‌زاده به یکی از مقامات/ دانیال‌زاده بعد از بازداشت اکبر طبری از کشور خارج شد

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به بازداشت رسول دانیال‌زاده توسط مأموران سازمان اطلاعات سپاه گفت: این متهم به یکی از مقامات پیشنهاد رشوه 31 میلیارد تومانی را داده بود.
کد خبر : 444959
637085522026558789_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی درباره جزئیات بازداشت رسول دانیال‌زاده و اتهامات این فرد که از ابربدهکاران بانکی محسوب می‌شود، اظهار کرد: رسول دانیال‌زاده یکی از بدهکاران کلان بانکی کشور که در پرونده حسین فریدون به اتهام پرداخت رشوه محکوم شده و پس از دستگیری اکبر طبری به خارج از کشور گریخته بود، با طراحی و هدایت پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه به کشور بازگشت.


وی با بیان اینکه این فرد بیش از 4 هزار میلیارد تومان بدهی بانکی داشته و از مرتبطان نزدیک اکبر طبری و حسین فریدون است، ادامه داد: این متهم اقتصادی برای به سرانجام رساندن یکی از اقداماتش، به یکی از مقامات پیشنهاد رشوه 31 میلیارد تومانی را می‌دهد.


سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: بعد از اینکه قوه قضائیه برخورد با فساد را به‌طور ویژه آغاز کرد و اکبر طبری را بازداشت کرد، دانیال‌زاده به خارج از کشور می‌رود و در این مدت مأموران سازمان اطلاعات سپاه با اقدامات اطلاعاتی، وی را زیرنظر داشتند و درنهایت این متهم اقتصادی را به کشور هدایت می‌کنند. البته خود این فرد نیز با اعتمادی که به قوه قضائیه داشت، بر بازگشت به ایران تأکید داشت، به همین منظور دستگاه قضائی در رسیدگی به این پرونده مساعدت‌های قانونی را شامل حال متهم خواهد کرد.


بازداشت برخی از پرسنل سازمان ثبت و اسناد به‌دلیل دریافت رشوه


اسماعیلی درخصوص بازداشت برخی از پرسنل سازمان ثبت و اسناد کشور نیز اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که در برخورد با مفاسد، سلامت قوه قضائیه اولویت اول ماست و در این راه تحت تأثیر فضاسازی‌های برخی افراد قرار نخواهیم گرفت و بازداشت برخی از پرسنل سازمان ثبت و اسناد نیز در ادامه برخوردها با مفساد صورت گرفت.


وی خاطرنشان کرد: مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با کار اطلاعاتی برخی از متخلفان سازمان ثبت را به اتهام دریافت رشوه، تغییر متراژ اسناد مالکیت افراد و تبانی با زمین‌خواران و ... به‌صورت همزمان بازداشت کرد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته