دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1398 - 09:17

روز دوم مجازات تل‌آویو/ اتاق عملیات مشترک مقاومت: درسی به دشمن صهیونیستی می‌دهیم که هرگز فراموش نکنند

اتاق عملیات مشترک مقاومت در دومین روز از پاسخ به ترور یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقاومت در روز دوم همچنان به پاسخ خود به جنایت‌های اسرائیل ادامه می‌دهد و درسی به آنها خواهد داد که هرگز فراموش نکنند.
کد خبر : 444763
gaza.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از الجزیره، دور جدید حملات موشکی و راکتی گردان‌های «القدس» (سرایا القدس)، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تل‌آویو از بامداد امروز آغاز شد. این حمله در واکنش به حمله بامداد روز گذشته رژیم صهیونیستی و شهادت بهاء سليم ابوالعطا، یکی از فرماندهان این جنبش انجام شد.


ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های القدس شب گذشته گفت: قطعاً در ساعات آینده عنوان جدیدی به سوابق نخست‌وزیر اسرائیل افزوده خواهد شد. دشمن (صهیونیستی) شاید در آغاز این حمله علیه مردم فلسطین موفقیت‌هایی کسب کرد، ولی نمی‌تواند زمان پایان آن را تعیین کند. مسئولیت تبعات هدف قرار دادن رهبران مقاومت با اسرائیل است.


همچنین مصعب البریم، سخنگوی جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: در ساعات آینده کاری می‌کنیم که مرهمی بر درد و اندوه ملت فلسطین باشد. صهیونیست‌ها با شهادت رهبران و نمادهای مقاومت نمی‌توانند به چیزی دست یابند و اراده مردم را بشکنند.


اخبار لحظه به لحظه حمله مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی را در زیر می‌خوانید:


14:50 بیانیه اتاق عملیات مشترک مقاومت: رژیم صهیونیستی در تلاش برای تغییر قواعد درگیری شکست خورد. مقاومت در روز دوم همچنان به پاسخ خود به جنایت‌های اسرائیل ادامه می‌دهد و درسی به آنها خواهد داد که هرگز فراموش نکنند. اسرائیلی‌هایی که در پناهگاه‌ها هستند، نتیجه حماقت رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی خود را ببینند. 


12:52 تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی با موشک‌های مقاومت هدف قرار گرفتند. رسانه‌های صهیونیستی تلاش می‌کنند بر این فضاحت سرپوش بگذارند.


12:30 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه این رژیم قصد متشنج کردن اوضاع را ندارد گفت: در هر صورت اسرائیل به هر حمله‌ای پاسخ می‌دهد.


12:25 شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست‌نشین اشکول در اطراف غزه


12:14 بیانیه مشترک گردان‌های قدس و تیپ المجاهدین: شهر عسقلان و شهرک سدیروت با 20 موشک گراد هدف قرار گرفت.


11:25 گشت دریایی رژیم صهیونیستی در سواحل شمال غزه به سوی ماهیگیران تیراندازی کرد. از سوی دیگر نیروهای رژیم اشغالگر از ترس به هدف قرار دادن فلسطینیان و آسیب رساندن به زیرساخت‌های شهری روی آورده‌اند.


11:24 جوانان فلسطینی در بیت‌لحم در واکنش به ترور رهبران مقاومت با سنگ نیروهای اشغالگر را هدف قرار دادند. همچنین فلسطینیان در اردوگاه «العروب» در شمال الخلیل به مقابله با نیروهای صهیونیستی برخاستند.


10:17 شنیده شدن صدای انفجار در منطقه شرقی شهرک جبالیا در شمال نوار غزه. همچنین سه بالگرد رژیم صهیونیستی در منطقه به پرواز درآمده‌اند.


10:08 نیروهای رژیم صهیونیستی منزل یکی از فرماندهان گردان‌های قدس را در شرق رفح هدف قرار دادند. شاخه نظامی جهاد اسلامی از شهادت یک فرمانده دیگر خود به نام «خالد معوض سالم فراج» 38 ساله خبر داد.



شهید خالد معوض سالم فراج، یکی از فرماندهان گردان‌های قدس


10:06 منابع فلسطینی تعداد کشته‌شدگان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را 12 نفر عنوان کردند. همچنین بیش از 45 نفر زخمی شده‌اند.


10:05 پدافند هوایی رژیم صهیونیستی دو برج دیده‌بانی گروه‌های مقاومت را در شرق جبالیا واقع در شمال غزه هدف قرار داد.


09:41 گردان‌های قدس دور جدید حملات موشکی خود را به سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند.


09:40 نیروهای رژیم اشغالگر یک پایگاه مقاومت را در غرب خان‌یونس و منطقه «القراره» در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند. حملات این رژیم به غزه و رفح همچنان ادامه دارد.


09:36 صدای آژیر خطر در قدس اشغالی شنیده شد.


09:35 منابع صهیونیست خبر دادند روز گذشته 41 شهرک‌نشین زخمی به بیمارستان عسقلان منتقل شدند که وضعیت 18 نفرشان وخیم است.


09:34 رژیم صهیونیستی یک منطقه کشاورزی را در شمال رفح هدف قرار داد.


09:32 نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی مأموریت یافته‌اند تا فقط با جهاد اسلامی و نیروهایش مقابله و از هرگونه هدف قرار دادن مواضع حماس خودداری کنند.


09:29 صدای هشدار خطر همچنان در نوار غزه شنیده می‌شود.


09:15 ارزیابی‌های ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد جهاد اسلامی آمادگی دارد تا یک روز دیگر به سمت سرزمین‌های اشغالی موشک شلیک کند. همچنین این احتمال وجود دارد که موشک‌های مقاومت منطقه غوش دان را هدف قرار دهد.


09:10 رژیم اشغالگر قدس منطقه جنوبی نوار غزه را هدف قرار داد.


08:52 نیروهای رژیم صهیونیستی گروهی از مردم فلسطین را در شرق البریج در مرکز غزه هدف قرار دادند.


08:45 شنیده شدن آژیر خطر در اطراف غزه و عسقلان


08:39 شنیده شدن صدای انفجار در آسمان غزه به دلیل عمل کردن سامانه گنبد آهنین





عمل کردن سامانه گنبد آهنین در آسمان غزه


08:10 رژیم صهیونیستی به جنوب غزه حمله کرد. در مقابل مقاومت شهرک‌های صهیونیست‌نشین سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. این حملات دقایقی ادامه داشت.


07:39 شنیده شدن چندباره صدای آژیر خطر در اطراف گذرگاه تجاری «کرم ابوسالم». مقاومت فلسطین از جنوب غزه شهرک‌های صهیونیست‌نشین سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.


04:46 شنیده شدن صدای انفجار در آسمان غزه


02:31 گردان‌های مجاهدین یک برج دیده‌بانی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.


02:08 مقاومت فلسطین با موشک عمق سرزمین‌های اشغالی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین نوار غزه را هدف قرار داد.


02:07 رژیم صهیونیستی پایگاه‌های مقاومت و منازل مسکونی فلسطینیان را در نوار غزه هدف قرار داد.


02:06 در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه 10 نفر شهید و 45 نفر دیگر زخمی شدند.


01:10 وزارت امور خارجه تونس در بیانیه‌ای تعرض به مردم فلسطین و هر نقطه از خاک جمهوری عربی سوریه را محکوم کرد.


01:09 جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملاتی به نقاط مختلف نوار غزه انجام دادند.


انتهای پیام/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته