دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1394 - 10:10

دفاع رئیس سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد از توصیه انتخاباتی یزدی به مبلغان: مبلغ می‌تواند از تریبون مساجد و تکایا از کسی یا جریانی طرفداری کند

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با دفاع از اظهارات یزدی در توصیه به مبلغان دینی برای ورود به بحث‌های انتخاباتی گفت که مبلغان می‌توانند درباره هر موضوعی صحبت کنند.
کد خبر : 44476

طی روزهای گذشته، سخنانی از آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مجلس خبرگان رهبری، منتشر شد که در گفت‌وگو با نشریه تبلیغ جامعه مدرسین، خطاب به مبلغان ماه محرم گفته بود: مردم را با کسانی که می‌خواهند وارد انتخابات خبرگان شوند آشنا کنید.


در همین زمینه، خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا به سراغ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز رفت و حد و حدود قانونی ورود به مصادیق انتخاباتی را در تبلیغات دینی جویا شد.


ابراهیمی که پیش از این ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد را نیز برعهده داشته، در این گفت‌وگو اظهار کرد: مبلغان دینی آزادند و می‌توانند به عنوان شخصیـت‌های‌ حقیقی درباره هر موضوعی سخن بگویند.


وی افزود: مبلغان می‌توانند تبلیغ یا طرفداری از کسی یا جریانی کنند و این ایرادی ندارد.


این عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: افراد و نامزدهای انتخاباتی می‌توانند از تریبون‌های مساجد و تکایا استفاده کنند، شاید دهه اول محرم فشرده باشد ولی از دو دهه دیگر می‌توانند برای شناساندن خود استفاده کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته