دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1398 - 18:33
سخنگوی وزارت امور خارجه:

مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی به وظیفه خود در برابر اشغالگران قدس عمل کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شدت محکوم کرد.
کد خبر : 444725
_MID7359.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را به شدت محکوم و بر ضرورت تعقیب و مجازات اشغالگران فلسطین در محاکم بین‌المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تأکید کرد.


وی با تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین، وحدت و مقاومت را تنها گزینه مردم در مبارزه با غاصبان فلسطین، توصیف کرد.


سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به سکوت و انفعال سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، گفت: متأسفانه در پرتو حمایت از این رژیم سفّاک و کودک کش، جنایات و ترور مردم و مبارزان فلسطینی در داخل و خارج از اراضی اشغالی ادامه داشته است.


سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان از سازمان‌ها و مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی خواست به وظیفه و مسئولیت انسانی و قانونی خود در توقف اقدامات تروریستی اشغال گران قدس و حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین عمل کنند.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته