دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1398 - 14:15
نماینده جیرفت در مجلس:

روحانی به شهرهای جنوبی استان کرمان بی‌مهری می‌کند

نماینده حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی درباره عدم سفر روحانی به شهرهای جنوب کرمان، گفت: رئیس‌جمهور از این شهرها با بی‌مهری عبور کرده است.
کد خبر : 444473

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، یحیی کمالی‌پور در نشست علنی امروز درباره سفر روحانی به کرمان، اظهار کرد: «مسئولان سیاسی و اجرایی استان کرمان برای توسعه جنوب کرمان اراده‌ای ندارند.


نماینده حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد خاطرنشان کرد: «آنها با لجبازی به دنبال شکستن وحدت مردم هستند؛ آقای رئیس‌جمهور! برای اینکه آبروی خود را حفظ کنید دو پیشنهاد دارم».



بیشتر بخوانید؛


در گزارش آنا بخوانید؛


چرا قطار رئیس‌جمهور از فقر و بیکاری شهرهای جنوبی استان کرمان بی‌اعتنا عبور کرد؟



وی اضافه کرد: «آقای روحانی با سفر به جنوب کرمان، انتزاع این قسمت از استان کرمان را اعلام کنید تا بتوانیم به عنوان استانی مستقل به درد و رنج خود برسیم و همچنین قاطعانه جلوی انتقال آب هلیل رود را بگیرید».


امروز حسن روحانی رئیس جمهور برای دیدار مردمی و افتتاح پروژه‌های مهم به استان کرمان سفر کرد و در جمع مردم رفسنجان حضور یافت. البته حضور در سیرجان، کرمان و بافت هم از برنامه‌های رئیس جمهور است. 


این درحالی‌است که رئیس‌جمهور برای چندمین بار به کرمان و شهرستان‌های سیرجان و رفسنجان سفر می‌کند ولی تاکنون به شهرستان‌های جنوب کرمان سفر نکرده است


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: یحیی کمالی‌پور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته