دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گلزن برزیلی در رادار پرسپولیس+تصاویر

مهاجم برزیلی تیم کاوازاکی ژاپن در رادار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.
کد خبر : 444357
لیاندرو دامیائو 4135.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای فصل برای تقویت خط حمله تیمش با جذب جونیور براندائو موافقت کرد اما این مهاجم برزیلی نمایش بسیار ضعیفی داشت و از زمانی که او در ترکیب پرسپولیس قرار نگرفت، شرایط سرخ‌پوشان بهتر شد اما مشکل خط حمله این تیم برطرف نشد.


پرسپولیس در اندیشه جذب مهاجم خارجی در نیم‌فصل است و گزینه پیشنهادی به این باشگاه گلزن برزیلی کاوازاکی فرونتال ژاپن نام دارد. «لیاندرو دامیائو دوس سانتوس داسیلوا» فوتبال پایه را از تیم آتلتیکو هرنان برزیل که در لیگ دسته سوم این کشور قرار دارد شروع کرد و در دو فصلی که با این باشگاه قرارداد داشت به صورت قرضی برای تیم‌های مارسیلیو دیاز و اتلتیکو توبارائو بازی کرد.


لیاندرو دامیائو مهاجم مدنظر پرسپولیس


مهاجم 30 ساله مدنظر سرخ‌پوشان در ادامه به تیم اینترناسیونال برزیل رفت و در این باشگاه مطرح برزیلی نمایش بسیار خوبی داشت. پس از آن به سانتوس رفت و پس از یک فصل ناموفق در این تیم به صورت قرضی برای تیم‌های کروزیرو، فلامینگو و اینترناسیونال برزیل و تیم بتیس اسپانیا بازی کرد. او این فصل به تیم کاوازاکی ژاپن آمده و عملکرد نسبتاً خوبی در این تیم داشته است و برای همین مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.


لیاندرو دامیائو مهاجم مدنظر پرسپولیس


لیاندور 6 بازی برای تیم المپیک برزیل انجام داده و موفق به زدن 6 گل شده اما در 17 بازی که برای تیم بزرگسالان برزیل داشته تنها 3 گل زده است. باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط مالی نه چندان خوبی که دارد می‌تواند این بازیکن را که در 241 بازی باشگاهی 109 گل به ثمر رسانده است را جذب خواهد کرد یا اینکه توافقی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.


لیاندرو دامیائو مهاجم مدنظر پرسپولیس


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته