دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1394 - 23:10

خدابخشی آخرین نماینده ایران در روز پایانی/ حریفان مهدی مشخص شدند

با انجام وزن کشی اوزان 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان، حریفان مهدی خدابخشی، تنها نماینده ایران در روز سوم و پایانی مسابقات گرندپریکس منچستر مشخص شدند.
کد خبر : 44435

به گزارش گروه ورزشی آنا، مرحله سوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، از صبح دیروز (جمعه) به میزبانی "منچستر" انگلیس در حال برگزاری است و تا فردا (یکشنبه) ادامه خواهد داشت.
امروز (شنبه) و پس از انجام وزن کشی 2 وزن 80- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان، حریفان مهدی خدابخشی بعنوان تنها نماینده ایران، در روز آخر بازیها مشخص شدند.
بر این اساس، فردا (یکشنبه) و در روز سوم و پایانی بازی ها، مهدی خدابخشی، بعنوان نفر اول رنکینگ وزن 80- کیلوگرم مردان، ابتدا با قرعه استراحت رو به رو است و سپس باید با برنده دیدار استرالیا و اسپانیا رقابت کند.برنده مبارزات تکواندوکاران کشورهای فرانسه، صربستان، روسیه و ازبکستان نیز، حریف خدابخشی در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات خواهد بود.در پایین جدول نماینده شایسته کشورمان، تکواندوکارانی از کشورهای انگلیس، بلاروس، پرتغال، ترکیه و لهستان حضور دارند که خدابخشی در صورت پیروزی در مبارزاتش؛ در مرحله نیمه نهایی با یکی از این تکواندوکاران رقابت می کند.
مسابقات از ساعت 9:30 صبح به وقت محلی آغاز می شود.مسابقات گرندپریکس G4 است و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته