![بومیسازی اینورتر خورشیدی برای استفاده در نیروگاههای متصل به شبکه برق](/files/fa/news/1403/4/24/593419_948.jpg)
مطالب فرهنگی، ادبی و هنری؛ اول تلویزیون خودمان بعد رسانههای دیگر
![](/c-files/old/Media/Image/1395/09/04/636155936452143303.jpg)
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما که از جامعه آماری شامل 5019 نفر به انجام رسیده است، 45.5درصد پاسخگویان پیگیر برنامهها و مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری از سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایر رسانهها هستند به نحوی که 26.2درصد از آنها این برنامهها را فقط از سیمای رسانه ملی، 10.3درصد فقط از سایر رسانهها و 9درصد هم از سیما و هم از سایر رسانهها پیگیری میکنند.
از میان شبکههای رسانه ملی شبکههای نسیم و شبکههای استانی توجه مخاطبان را در زمینه برنامه و مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری، به خود جلب کردهاند.
بر اساس این نظرسنجی پاسخگویان به غیر از شبکههای سیما، 8.8درصد غالباً از شبکههای اجتماعی و4.7درصد از «ماهواره» برنامهها و مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری را دنبال میکنند.
گفتنی است میانگین مدت تماشای برنامهها و مطالب فرهنگی و ادبی یا هنری از سیما 18دقیقه در شبانه روز و میانگین مدت زمان استفاده از سایر رسانهها برای این موضوع 13دقیقه در شبانه روز برآورد شده است.
انتهای پیام/4127/
انتهای پیام/
آمار بیش از 80 درصدی بینندههای تلویزیون/ شبکه نسیم با پنج برنامه در صدر قرار گرفت/ عصر جدید پربینندهترین برنامه
حدود 71 درصد مردم پای حسینیه تلویزیون در دهه اول محرم/ مراسم عزاداری، مداحی و نوحهسرایی پربینندهترین برنامه با بیش از 52 درصد مخاطب
بیش از نیمی از مردم فقط بیننده فیلم و سریال از تلویزیون هستند
![بومیسازی اینورتر خورشیدی برای استفاده در نیروگاههای متصل به شبکه برق](/files/fa/news/1403/4/24/593419_948.jpg)
![نانو به چه دسته از فناوریهایی میگویند؟](/files/fa/news/1403/4/24/592749_156.jpg)