برندسازی، نخستین گام در کشف ایده برای ایجاد کسب و کار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرکرد، حسین سازگار صبح امروز در جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار کرد: «امکانات تحصیلی مانند خوابگاه، امکانات آموزشی و شهرت خوب دانشگاه به لحاظ استاندارد، کیفیت تدریس، شهرت استادان، مقالات ارائهشده و کارابودن فارغالتحصیلان در بازار کار، ایجاد فرصت شغلی برای فارغالتحصیلان و هویت منطقهای کشور میتوانند نقش مهمی در برندسازی مجموعه دانشگاهی داشته باشند.»
وی افزود:«برندسازی باید از بدنه داخل دانشگاه صورت گیرد که این امر مستلزم توجه به کارکنان دانشگاه و استادان و همسوکردن آنها در فرآیند برندسازی است.»
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: «در دانشگاه نسل سوم و چهارم، محور و فعالیت کانونی نظام دانشگاهی بر مبنای کارآفرینی در همه گروههای علمی است و ما امروز نیازمند آن هستیم تا بهدور از هرگونه تعصب و بزرگنمایی به بررسی نقاط ضعف و ظرفیتهای موجود پرداخته و بر اساس آن برنامهریزی و پیشروی کنیم.»
سازگار تصریح کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم مانند دیگر دانشگاههای معتبر دنیا بهمنظور جذب بهتر و بیشتر دانشجو باید وارد مسیر تبلیغات و برندسازی شود.»
مهدی جهانگیری مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز درباره راهاندازی پویش کارآفرینی و چالش فناوری، راهاندازی سرای نوآوری و زیرمجموعههای آن، لزوم تشکیل هستههای فناور در گروههای مختلف تحصیلی و نیز برگزاری کارگاههای تخصصی_آموزشی مطالبی را بیان کرد.
به گزارش آنا، اعضای حاضر در جلسه نظر و پیشنهاد خود را درباره استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیتهای دانشگاههای آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ارائه دادند.
انتهای پیام/4121/4062/
انتهای پیام/