دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1393 - 12:44

شاگردان مانچینی پیروزی را با تساوی مقابل سلتیک عوض کردند

تیم اینتر ایتالیا در دیدار با سلتیک در ثانیه‌های پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرد تا کار دشواری در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی یورو لیگ داشته باشد.
کد خبر : 4442

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، شاگردان مانچینی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در حالی به تساوی 3بر3 دست یافتند که بازیکنان ایتالیایی تا ثانیه‌های پایانی از حریف خود پیش بودند اما سلتیک در لحظات آخر توانست گل تساوی را وارد دروازه اینتر کند تا نماینده ایتالیا بازی برای صعود به مرحله بعدی بازی‌ها کار سختی در پیش داشته باشد.


این دیدار جذاب در حالی آغاز شد که اینتر بازی را بهتر از سلتیک اداره و حملات زیادی را روی دروازه حریف خود ایجاد کرد.


شقیری در همان ابتدای بازی توانست گل اول مسابقه را در دقیقه 4 وارد دروازه سلتیک کند.


در ادامه اینتر برتری خود را در زمین ادامه داد و در دقیقه 12 این پالاسیو بود که گل دوم را وارد دروازه حریف کرد.


بعد از این گل سلتیک به خود آمد و بازیکنان این تیم در دقیقه 24 با گلزنی آرمسترانگ توانستند اختلاف را به حداقل برسانند.


سلتیک بعد از این گل تنها به فاصله یک دقیقه با گل به خودی کامپانیارو کار را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و در دقیقه پایانی نیمه اول این پالاسیو بود که با زدن گل دوم خود سومین گل اینتر را وارد دروازه سلتیک کرد تا اینتر در این نیمه با برتری زمین بازی را ترک کند.


نیمه دوم با حملات اینتر و فرصت‌های متوالی برای گلزنی شاگردان مانچینی همراه بود اما بازیکنان این تیم قدر موقعیت‌های به دست آمده را ندانستند که این موضوع باعث شد تا سلتیک در لحظات پایانی مسابقه با حمله‌ای غافلگیر کننده به گل تساوی در این بازی دست یابد تا شاگردان مانچینی کار سختی برای صعود به مرحله بعدی بازی‌ها در دیدار برگشت داشته باشند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته