دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1398 - 19:30
لیگ برتر والیبال؛

جدال صدرنشین در آمل/ شاگردان کارخانه به دنبال دومین پیروزی

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا برگزار می‌شود و تیم صدرنشین لیگ در آمل به مصاف تیم کاله مازندران می‌رود.
کد خبر : 444100
شهرداری ورامین و سایپا تهران.jpg

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با پیگیری 6 دیدار فردا برگزار خواهد شد.


در ادامه بازی‌های این هفته رقابت‌های لیگ برتر والیبال را بررسی می‌کنیم:


شهرداری ورامین- کاله


تیم صدرنشین شهرداری ورامین این هفته میزبان کاله مازندران است. قهرمان فصل گذشته لیگ والیبال در سه هفته رقابت‌ها، سه پیروزی به‌دست آورده است و ‌هم‌اکنون در صدر جدول است. شاگردان عطایی نیز از سه بازی، دو پیروزی به دست آورده‌اند و متحمل یک شکست شده‌اند؛ کاله مازندران هم‌اکنون در رده چهارم جدول قرار دارد.


سایپا تهران- فولاد سپاهان اصفهان


دو تیم سایپا و سپاهان شرایط مشابه‌ای با هم دارند. هر دو تیم در هفته اول و دوم مقابل حریفان خود پیروز میدان شدند اما در هفته سوم شاگردان شهنازی در تیم سایپا مقابل تیم شهداب یزد بازی را واگذار کردند و تیم فولاد سپاهان هم مقابل شهرداری گنبد باخت.


شهرداری گنبد- شهروند اراک


بازی بعدی بین دو تیم شهرداری گنبد و شهروند اراک است. تیم شهرداری گنبد شرایط خوبی در جدول دارد و تاکنون موفق به کسب سه پیروزی شده است و بعد از شهرداری ورامین در جایگاه دوم قرار دارد. گنبدی‌ها هفته سوم مقابل سپاهان پیروز میدان شدند و نشان دادند یکی از تیم‌های مدعی لیگ به حساب می‌آیند.


اما در آن طرف میدان، تیم شهروند اراک وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارد. این تیم سال گذشته در رقابت‌های لیگ والیبال به‌عنوان پدیده شناخته شده بود در این فصل به دلیل مشکلات مالی شرایط خیلی بدی دارد و حتی در هفته دوم مقابل تیم فولاد سیرجان به دلیل مشکلات مالی نتوانستند حضور پیدا کنند و این بازی را واگذار کردند. شهروندی‌ها در دو بازی دیگر هم مغلوب حریفان شدند و هم‌اکنون در قعر جدول قرار دارند.


خاتم اردکان- شهداب یزد


بازی بعدی این هفته رقابت‌های لیگ والیبال، جدال دو تیم خاتم اردکان مقابل شهداب یزد است. تیم تازه وارد شهداب یزد برای نخستین بار در لیگ حضور پیدا کرده و در هفته سوم موفق به شکست تیم سایپا شد. تیم خاتم اردکان هم پس از تسویه بخشی از مطالبات، بعد از قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ به جمع تیم‌های حاضر در لیگ اضافه شد. اردکانی‌ها در هفته سوم مقابل شهرداری ارومیه شکست خوردند.


شهرداری ارومیه – راه‌یاب ملل مریوان


هدایت تیم شهرداری ارومیه در این فصل به مصطفی کارخانه واگذار شده بود اما تیم پرستاره ارومیه در سه هفته رقابت‌های لیگ، نتایج خوبی به‌دست نیاورده است و هفته سوم برابر اردکان توانست به نخستین پیروزی برسد. تیم راه‌یاب مریوان هم تاکنون دو بازی در لیگ انجام داده است و دو شکست دارد و در حال حاضر با کسب یک امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. شاگردان کارخانه این فرصت را دارند تا با پیروزی برابر تیم تازه وارد مریوان جایگاهش را تغییر دهد.


برنامه هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:


راهیاب ملل مریوان ـ شهرداری ارومیه


فولاد سیرجان ایرانیان ـ پیام خراسان


خاتم اردکان ـ شهداب یزد


کاله مازندران ـ شهرداری ورامین


سایپا تهران ـ فولاد سپاهان اصفهان


شهروند اراک - شهرداری گنبد


پیکان تهران این هفته استراحت دارد.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته