دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1398 - 12:38
سرکلانتر یکم پلیس پایتخت خبر داد؛

حمله سگ به دو شهروند در منطقه دزاشیب تهران

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از حمله سگ به دو شهروند در منطقه دزاشیب تهران خبر داد.
کد خبر : 444088
666.jpg

عباس مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از حمله یک سگ نژاد پیت‌بول به دو شهروند تهرانی در منطقه دزاشیب خبر داد و درباره این حادثه اظهار کرد: جمعه(17 آبان ماه سال جاری) حدود ساعت 11 شب به پلیس اعلام می‌شود که یک فقره سگ در منطقه مذکور دو شهروند را مصدوم کرده است لذا یک اکیپ خودرویی و یک گشت موتوری به محل حادثه اعزام شدند.


وی ادامه داد: ماجرا از این قرار بود که مالک سگ هر شب این حیوان را برای گشت به بیرون از خانه می‌آورد و این اقدام مانند شب‌های قبلی صورت می‌گیرد اما مالک شب گذشته به‌دلیل مصرف مواد مخدر در گوشه خیابان می‌افتد و بعد از اینکه یکی از شهروندان این موضوع را مشاهده می‌کند، برای کمک به وی نزدیک او شده اما سگ شروع به پارس کردن می‌کند و شهروند را مصدوم می‌کند.


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: در این زمان یکی دیگر از شهروندان برای کمک به شهروند اول به وی نزدیک می‌شود، اما سگ مذکور وی را نیز مصدوم می‌کند و با تماسی که افراد با پلیس می‌گیرند اکیپ دیگری به محل اعزام می‌شود و اقدام به توقیف سک کرده و مالک و سگ را به کلانتری منتقل می‌کنند.


مرادی اظهار کرد: درحال حاضر یکی از مصدومان این حادثه در بیمارستان بستری است و مصدوم دیگر نیز به‌صورت سرپایی درمان شد. این پرونده به مراجع قضائی ارسال شده است تا دستورات لازم برای نحوه نگهداری سگ که نژادی خطرناک نیز دارد صادر شود.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته