دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آبان 1398 - 09:25
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در گفتگو با آنا:

عملیات آواربرداری در روستاهای زلزله‌زده به اتمام رسیده است/ برقراری امنیت در میانه و سراب

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اتمام عملیات آواربرداری در روستاهای زلزله‌زده گفت: امنیت به‌طور کامل در شهرستان‌های میانه و سراب برقرار است.
کد خبر : 444039
944.jpg

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره تمهیدات نیروی انتظامی در استان آذربایجان شرقی در راستای امدادرسانی به زلزله‌زدگان در شهرستان‌های میانه و سراب اظهار کرد: بعد از زلزله‌ 5.9 ریشتری که چند روز پیش در برخی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی رخ داد، تیم‌های مختلف و تخصصی از پلیس آذربایجان شرقی به محل‌های حادثه اعزام شدند. از طرفی بسیاری از مردم بلافاصله بعد از بروز حادثه، از منازل خود بیرون آمدند و به همین دلیل پلیس نیز برای حفاظت از منازل و اموال مردم به‌طور محسوس و نامحسوس حضور پیدا کرد.


وی ادامه داد: یگان‌های ویژه و پلیس‌های تخصصی نیز علاوه بر امدادرسانی به مردم زلزله‌زده، اقداماتی را برای جلوگیری از سرقت انجام دادند و مأموران تا عادی شدن شرایط در محل حاضر خواهند بود و در کنار مردم هستند.


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه درحال حاضر امنیت به‌طور کامل در شهرستان‌های سراب و میانه برقرار است، تصریح کرد: هم‌اکنون آرامش به منطقه برگشته است و تاکنون نیز هیچ‌گونه حادثه امنیتی در روستاهای زلزله‌زده رخ نداده است.


عبدی با اشاره به اتمام عملیات آواربرداری اظهار کرد: به‌دلیل حساس بودن موضوع، پاسگاه‌های انتظامی سیاری نیز در مناطق زلزله‌زده برقرار شده است تا مردم به‌راحتی بتوانند مشکلات مختلف خود را با مأموران پلیس در میان بگذارند.


وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پلیس، نیروهای مردمی و سپاه و ارتش نیز در کنار مردم هستند و امیدواریم مشکلات افرادی که منزل آنها تخریب شده است، در اسرع وقت برطرف شود.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته