دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1394 - 16:40

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ با خانواده‌ شهدای جزیره

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ به همراه مسئولان روابط عمومی، بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد با حضور در منزل خانواده شهیدان محمدباقر عهد قدیمی و بحرینی با آنها دیدار و از صبر و پایداری این خانواده‌ها تجلیل کرد.
کد خبر : 44402

دکتر حسین سهولی‌زاده در حاشیه این دیدارها، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را معجزه‌ای الهی برای رها شدن ملت بزرگ ایران از بند استکبار و دست یافتن به استقلال و آزادی دانست و به آنا گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند و احترام به خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همگان است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ با توجه به اینکه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب زندگی‌شان را رها کرده و به خط مقدم مبارزه با دشمنان رفتند، تصریح کرد: ما نیز باید با الگوگیری از شهدا در خدمت اسلام و انقلاب و پیرو راه این عزیزان باشیم.


وی ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ما ،هدایت های امام راحل و رشادت‌ها و دلاورمردی های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مقاومت های ملت ایران، باعث سربلندی و پیروزی ما در جنگ شد.


سهولی‌زاده افزود: در این راستا باید خانواده‌های معظم شهدا که فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند و جانبازان و ایثارگران که جانانه با تکیه‌بر سلاح ایمان در برابر دشمنان ایستادند قدر و منزلت آن‌ها را حفظ کنیم.


در این دیدارهای معنوی و صمیمی با بیان خاطراتی از آن شهیدان بزرگوار، سهولی‌زاده با عرض تسلیت برای بازماندگان علو درجات را از خداوند منان خواستار شد و با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد و قرائت فاتحه یاد آن شهیدان عزیز زنده نگه‌داشته شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته