دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سروری مجد در دیدار با اساتید اهل سنت آذربایجان غربی:

دانشگاه آزاد اسلامی در سه عرصه علوم انسانی، معارف اسلامی و امور فرهنگی مسئولیت خطیری برعهده دارد

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها در دیدار با اساتید اهل سنت آذربایجان غربی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سه عرصه علوم انسانی، معارف اسلامی و امور فرهنگی مسئولیت خطیری برعهده دارد.
کد خبر : 443914
637087359091847689.jpg

 


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی سروری مجد رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد، در آستانه هفته وحدت، صبح امروز با اساتید مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد، در واحد ارومیه دیدار و گفتگو کرد.


سروری مجد در این جلسه با اشاره به اهمیت تقریب مذاهب اسلامی و لزوم ایستادگی در شرایط فعلی که شیعه و سنی دارای دشمن مشترکی هستند، گفت: اتحاد و همدلی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است و دانشگاهیان وظیفه ویژه‌ای در این زمینه دارند.


وی افزود: مسئله حفظ اتحاد و برادری یکی از دغدغه‌های دکتر ولایتی، رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنا و دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است و در این زمینه گام‌های بسیار مؤثری در این دانشگاه برداشته شده است.


سروری مجد نقش دانشگاهیان را در کاهش تنش‌های قومیتی و مذهبی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مدارس سما با توجه به تربیت دانش‌آموزان و آینده‌‌سازان ایران اسلامی، نیازمند برنامه‌ریزی‌های بیشتر و امور عملیاتی است.


رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در سه عرصه علوم انسانی، معارف اسلامی و امور فرهنگی مسئولیت خطیری برعهده دانشگاه آزاد اسلامی است و دست یابی به اهداف کلان دانشگاه در این سه حوزه نیازمند هم‌فکری اساتید، کارکنان و دانشجویان است.


در ادامه این نشست، مولوی اسحاق مدنی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور اهل سنت گفت: رجوع به پیشوایان دینی یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ وحدت در مذاهب مختلف است. امروز دشمن تمام توان خود را برای خدشه وارد کردن به اتحاد و وحدت مسلمانان به کار گرفته و برای ترمیم جهان اسلام، از آسیب‌های وارده باید شرایط و بستری برای حفظ اتحاد صورت گیرد.


مولوی اسحاق مدنی ادامه داد: نباید منافع شخصی و اهداف سیاسی را به اسلام ترجیح داده و مقدمات تفرقه را ایجاد کنیم، بلکه ضروری است با تبیین اصولی وحدت، جوانان و دانشجویان را به دست‌یابی به این مهم تشویق کنیم.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته