دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1398 - 12:05
پایگاه خبری لیبراسیون فرانسه:

کاخ الیزه اخراج گروهک منافقین را از فرانسه تکذیب کرد

یک پایگاه خبری فرانسوی به‌نقل از کاخ الیزه اخبار منتشره را درباره اخراج گروهک منافقین از پاریس تکذیب کرد.
کد خبر : 443750
Alexis Kohler.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، پایگاه اینترنتی روزنامه «لیبراسیون» فرانسه که دارای جهت‌گیری‌های چپ‌گرایانه است، در خبری به‌نقل از کاخ الیزه مدعی شد که دفتر ریاست جمهوری فرانسه در پیامی خبر اخراج گروهک منافقین را از این کشور تکذیب کرده است.


این روزنامه فرانسوی نوشت: برای دومین‌بار در چند ماه اخیر یک حساب کاربری در توییتر که هویت یک مقام ارشد فرانسوی را جعل کرده، پیام‌هایی درباره ایران نوشته است. این‌بار نوبت به «الکسیس کوهلر» رئیس دفتر ریاست جمهوری فرانسه رسید که یک خبر جعلی به نام وی منتشر شود. وی در این حساب کاربری جعلی تصویری از خبرگزاری فرانسه را گذاشته و در حالی که لبخند می‌زند، در زندگی‌نامه خود عنوان رئیس دفتر ریاست جمهوری فرانسه را جعل کرده است.


لیبراسیون تأکید کرد: عنوان بزرگی همچون «رئیس دفتر ریاست جمهوری فرانسه» باعث شده است تا توییت‌های این کاربر جعلی مهم و قابل اعتبار به نظر بیاید. در تماسی که روز گذشته با یک منبع در کاخ الیزه برقرار کردیم، وی گفت این کاربری که بیش از 2 هزار و 500 دنبال کننده دارد، جعلی است و خواستار مسدود کردن آن در توییتر شده‌اند.


به گزارش آنا، چندی پیش کاربری توییتر منسوب به الکسیس کوهلر نوشت: با توجه به خطراتی که حضور سازمان مجاهدین در فرانسه برای کشور دارد، تصمیم گرفته شد تا علاوه بر حمایت از پایگاه آنها در تیرانا (آلبانی)، در زمینه کمک‌ها و حمایت‌هایی که از آنها در داخل فرانسه می‌شود بازنگری شود.


کاخ الیزه تاکنون به طور رسمی درباره این خبر بیانیه‌ای صادر نکرده است.


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته