دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی شال در بین 106 تیم از دانشگاه‌های مطرح دولتی و آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شال از موفقیت و درخشش بی‌نظیر دانشجویان این واحد خبر داد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شال با کسب دو عنوان برتر در مسابقات علمی، دانشگاه‌های مطرح و بنام دولتی و آزاد اسلامی را پشت سر گذاشتند.
کد خبر : 44361

محسن علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به توسعه متوازن دانشگاه آزاد اسلامی شال در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: فضای امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال فضای تلاش، پژوهش، تحقیقات و کار است.


وی ادامه داد: به لطف پرودگار و تلاش کارکنان، استادان و دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی شال با همدلی و همزبانی، انسجام و وحدت و صمیمیت علی‌رغم تمامی مشکلات و کمبودها موفقیت‌های بسیار درخشانی را در سطح ملی و منطقه‌ای کسب کرده است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شال اظهار کرد: تیم‌های علمی این دانشگاه حضور بسیار موفق و درخشانی در مسابقات مختلف علمی در سطح کشور داشته‌اند؛ امروز نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال در بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد به عنوان یک واحد موفق و پیشرو در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی مطرح است.


امروز نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال در بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد به عنوان یک واحد موفق و پیشرو در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی مطرح است

وی از کسب دو مقام اول و چهارم در گرایش بتن سبک در سیزدهمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات که با همکاری انجمن بتن ایران برگزار شد، از معتبرترین مسابقات بتن سراسر کشور است که تیم‌های دانشگاه‌های مطرح و برتر کشور در این مسابقات حضور داشتند.


علی‌اکبری یادآور شد: در مسابقه بتن سبک پرمقاومت در بین تمامی تیم‌های شرکت کننده مقام اول به تیم دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شال با ترکیب تیمی مهدی مقدمی، کسرا طاهرخانی و اشکان رحمانی با راهنمایی مهندس حمیدرضا قبادی و دکتر امیر کلهر رسید.


وی عنوان کرد: سیزدهمین دوره مسابقات ملی بتن مرکز تحقیقات بتن ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت و با شرکت 106 تیم از دانشگاه‌های معتبر و مطرح دولتی و آزاد اسلامی در پنج گرایش سازه محافظ تخم‌مرغ، بتن سبک پرمقاومت، تیر سبک خمشی، بتن خودتراکم اقتصادی و بتن غلتکی در شهریور سال جاری برگزار شد.



این مسئول با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 2 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی شال به همراه 4 نمونه مکعبی بتنی در گرایش بتن سبک پرمقاومت شرکت کردند، اظهار کرد: تیم اول متشکل از دانشجویان مهدی مقدمی، کسری طاهرخانی، اشکان رحمانی با راهنمایی مهندس حمیدرضا قبادی و دکتر امیر کلهر بودند.


علی‌اکبری گفت: در این دوره از مسابقات، تیم‌های شرکت کننده دانشگاه آزاد اسلامی شال موفق به جا به جا کردن رکورد قبلی مسابقات و کسب مقام اول در گرایش بتن سبک پرمقاومت شدند.


وی افزود: تیم دوم دانشگاه آزاد شال نیز متشکل از دانشجویان بهزاد طولابی، حمیدرضا نوروزی و فریدون محمدی موفق به کسب مقام چهارم شدند.


علی اکبری:‌ کسب دو عنوان قهرمانی در معتبرترین مسابقات بتن کشوری افتخار شایسته برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شال درخشش و افتخارآفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شال در هفتمین دوره مسابقات سازه ماکارونی کشوری در دانشگاه زنجان را نیز یادآور شد و به آنا گفت: تیم‌های منتخب دانشگاه آزاد اسلامی شال در هفتمین دوره مسابقات سازه ماکارونی دانشگاه زنجان با برگزاری 157 سازه در سه گرایش سنگین، راندمانی و هدفمند از سراسر کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد چند عنوان برتر این مسابقات را کسب کردند.


وی افزود: در مسابقات سازه ماکارونی 4 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال به همراه 4 سازه در گرایش سنگین و 2 سازه در گرایش راندمانی در این مسابقات شرکت کردند. از بین تیم‌های شرکت کننده تیم ایفل متشکل از دانشجویان حمید قمری، محمد رحمانی، محسن محمدی و بهرام امیری با سرپرستی مهندس حمیدرضا قبادی موفق به کسب مقام دوم در گرایش راندمانی شدند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شال با توجه به سیاست و راهبرد دانشگاه آزاد در زمینه ارتقای کیفیت آموزشی و تحصیلی دانشجویان خاطرنشان کرد: در راستای منویات ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی، بیشترین توان و ظرفیت خود را در زمینه ارتقای کیفیت آموزشی و علمی دانشجویان متمرکز کرده‌ایم که بخشی از موفقیت‌های کسب شده حاصل و نتیجه ارتقای کیفیت آموزشی در این دانشگاه است.


علی‌اکبری خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسیر با شور، شوق و انگیزه بیشتر ادامه داشته باشد و بنده رجاء واثق دارم با کسب موفقیت‌های بیشتر تیم‌های علمی و پژوهشی، نام دانشگاه آزاد اسلامی شال در بین دانشگاه‌های مطرح و برتر کشور قرار خواهد گرفت و این دانشگاه چون نگینی درخشان در زمینه علمی و تحقیقاتی در کشور خواهد درخشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته