دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1398 - 12:06
در دیدار با نماینده شرکت موکریان اقلیم کردستان عراق؛

تفاهم‌نامه همکاری برای جذب دانشجویان عراقی در دانشگاه آزاد اسلامی کرج منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری برای جذب دانشجویان عراقی در نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با نماینده شرکت موکریان اقلیم کردستان عراق به امضا رسید.
کد خبر : 443568
تفاهم نامه جذب دانشجو (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در کرج، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج صبح امروز در دیدار با بیلال محمد مجید نماینده شرکت موکریان اقلیم کردستان عراق با تشریح توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و افتخارات علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری واحد کرج، آمادگی این دانشگاه را برای تعامل در زمینه پذیرش دانشجو از کشورهای منطقه به‌ویژه کشورهای همسایه و مسلمان اعلام کرد.


محمدحسن برهانی‌فر با تشریح سیاست‌های واحد کرج درباره گسترش تعاملات دانشگاهی با سایر کشورهای منطقه و جهان عنوان کرد: «واحد کرج با داشتن توانمندی‌های علمی و ظرفیت‌های گوناگون آموزشی، آمادگی کامل به‌منظور جذب دانشجویان خارجی و ارائه خدمات علمی، آموزشی و نیز مراودات علمی و پژوهشی با سایر کشورها را داراست.»


تفاهم نامه جذب


وی ابراز امیدواری کرد که پذیرش دانشجویان مستعد از دیگر کشورها زمینه‌ساز ارائه خدمات متعدد علمی و آموزشی این دانشگاه به سایر کشورهای منطقه بوده و اقدام مؤثری را در ارتقای سطح علمی و فرهنگی منطقه شکل دهد.


بیلال محمد مجیدنماینده شرکت موکریان اقلیم کردستان عراق نیز با ابراز علاقه‌مندی به‌منظور هدایت متقاضیان علاقه‌مند برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های توانمند، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های دوجانبه میان اقلیم کردستان و واحد کرج در این زمینه به خوبی صورت پذیرد.


در ادامه محمدحسن برهانی‌فر و بیلال محمد مجید تفاهم‌نامه یک‌ساله‌ای را به‌منظور همکاری شرکت مذکور با واحد کرج به‌منظور جذب دانشجویان غیرایرانی علاقه‌مند به تحصیل در تمام مقاطع تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و هدایت و معرفی متقاضیان به تحصیل به‌ویژه از اقلیم کردستان به این دانشگاه امضا کردند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته