دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1398 - 16:09
مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

قدرت علمی کشور دشمنان را به زانو درآورده است

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز اگر در بین کشورهای دنیا مورد احترام هستیم و ابرقدرت‌ها دنبال مذاکره با ما هستند و به زانو درآمده‌اند، به‌خاطر نقاط قوت علمی، پیشرفت‌های فنی و مهندسی در کشور است.
کد خبر : 443469
photo_2019-04-11_18-57-28.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجید موسوی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و واحد  زاهدان از اقدامات خوب و مؤثر انجام شده در این استان قدردانی و اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، مجاهدت و تلاش‌های ارزنده شما عزیزان زمینه جذب بیش از ۱۰ هزار دانشجو در واحدهای دانشگاهی استان فراهم شده است، به طوری که واحد دانشگاهی زاهدان توانسته با جذب حداکثری، رتبه اول را در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کسب کند.


وی با اشاره به برکات ماه ربیع الاول و عزاداری در ماه‌های محرم و صفر عنوان کرد: با هدایت‌ها و راهبری‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و در جهان جایگاه برتری است و چشم امید بسیاری از مظلومان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده است.


مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این‌که اسلام توصیه به علم آموزی کرده است، گفت: این مسئولیت سنگین در جامعه بر عهده حوزه و دانشگاه است و با گسترش زیرساخت‌ها در دانشگاه، بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی نیز  در این شرایطی که ایران عزیز پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های علمی و پژوهشی داشته بار سنگین مسئولیت را بدوش کشیده  است.


وی ادامه داد: امروز اگر در بین کشورهای دنیا مورد احترام هستیم و ابرقدرت‌ها دنبال  مذاکره با ما هستند بخاطر نقاط قوت علمی، پیشرفت‌های فنی و مهندسی در کشور است. دشمنان، دانشجویان و اساتید ما را رصد می‌کنند که بتوانند با طراحی قبلی آنها را جذب کنند یا درصدد حذف آن‌ها برآیند و این  خود گویای تلاش دشمن است. همچنین دشمنان در حوزه‌های فرهنگی و فضای مجازی به دنبال  تهاجم و شبیخون فرهنگی می باشند که ما با تلاش‌های شبانه‌روزی و اقدامات تهاجمی در عرصه های فرهنگی، شناختی و ادراکی این تلاش دشمنان را ناکام گذاریم.


وی عنوان کرد: این حراست‌ها هستند که با روحیه انقلابی، عزم جهادی، جهت‌گیری مناسب، حمایت از نیروهای ارزشی و با هوشیاری موجبات خنثی‌سازی و بی‌اثر نمودن دسیسه‌های دشمنان را فراهم نمایند.


موسوی با نام بردن از  شهیدان شهریاری و احمدی روشن اعلام کرد: با آموزش صحیح و بستر سازی مناسب زمینه رشد و بالندگی را برای دانشجویان فراهم نموده و رهرو راه آنان باشیم و نباید بگذاریم افرادی استادنما با اعتقادات انحرافی و افکار نامناسب به کلاس‌ها راه یابند.


وی همچنین عنوان کرد: حراست‌ها باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند تا زمینه رشد و ارتقای علمی و معنوی برای همه دانشجویان با هر زمینه‌ فکری فراهم آید.


وی در پایان با تقدیر از زحمات احسان قاسمی در زمان تصدی سرپرستی حراست استان سیستان و بلوچستان و واحد دانشگاهی زاهدان، خدابخش کیانی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل حراست استان سیستان و بلوچستان و واحد دانشگاهی زاهدان معرفی و اظهار امیدواری کرد که با تلاش‌های ارزنده‌شان شاهد ارتقا و عمق‌بخشی به مجموعه‌ دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان باشیم تا انتظاری را که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)  از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در تراز انقلاب اسلامی و افق بلند انقلاب دارند محقق شود.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته