دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1398 - 10:01
بروجردی در گفتگو با آنا:

ایران در برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجام جدی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اروپا بداند ما در مسیر برداشتن گام‌های کاهش تعهدات بسیار جدی هستم البته هر زمان آنان تعهدات را عملیاتی کنند این تصمیم‌های جمهوری اسلامی ایران دائمی نیست.
کد خبر : 443347
201801106531592017.jpg

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اقدامات احتمالی ایران در گام چهام کاهش تعهدات برجام اظهار کرد: «اجرای گام‌های چندگانه برای حفظ منافع ملی در توافقنامه هسته‌ای از مواردی بود ایران با قاطعیت و جدیت در سطح شورای عالی امنیت ملی درباره آن تصمیم گرفت و اجرا کرد».


وی با اشاره به اینکه توافق هسته‌ای برجام یک جاده دو طرفه‌ بود که وقتی طرف‌های مقابل خود را به آن متعهد ندانند دلیلی ندارد ما همچنان به تعهدات خود عمل کنیم، گفت: «آمریکا ناقض توافق بود و متهم ردیف اول از ارزش افتادن برجام است؛ آنان حتی به اروپا هم فشار آوردند تا به تعهدات خود عمل نکند، لذا ما هم مانند دیگر امضا کنندگان برجام بنا بر مصالح خود دیگر در مسیر عمل به برجام گام بر نخواهیم داشت».


عضو کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «اروپا بداند ما در این مسیر بسیار جدی هستم البته این را هم همواره اعلام کردیم که هر زمان آنان تعهدات را عملیاتی کنند این تصمیم‌های جمهوری اسلامی ایران دائمی نیست».


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته