دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

نبرد انتقامی پرسپولیس با فولاد در اهواز

پرسپولیس در حالی به مصاف فولاد می‌رود که برتری در این مسابقه برای سرخ‌ها جنبه انتقامی دارد.
کد خبر : 443336
1992195_822.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اولین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال را ساعت 17:45 امروز تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار خواهند کرد.


این دیدار جنبه 6 امتیازی دارد چراکه هر دو تیم 16 امتیازی هستند و به خاطر تفاضل گلی که دارند در رده‌های چهارم و ششم هستند. پرسپولیس شرایط بهتری در جدول دارد و با توجه به اینکه مدافع عنوان قهرمانی است، تلاش خواهد کرد تا برنده از زمین خارج شود. سرخ‌پوشان پایتخت فصل گذشته تنها یک شکست داشتند که آن باخت را فولاد رقم زد و حالا شاگردان گابریل کالدرون قصد دارند تا با پیروزی در این مسابقه انتقام تک شکست فصل قبل را بگیرند و در بالای جدول باقی بمانند.


در سمت مقابل فولاد با جواد نکونام امیدهای زیادی دارد تا بتواند بار دیگر پرسپولیس را مغلوب کند و یکی از مدعیان قهرمانی نام بگیرد. عملکرد خط دفاعی فولاد بهتر از پرسپولیس بوده اما خط حمله این تیم آمار ضعیف‌تری نسبت به حریف تهرانی دارد. با این حال شاگردان نکونام برای آنکه یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر باقی بمانند باید از امتیاز میزبانی نهایت بهره را ببرند و به پیروزی برسند تا حسرت فرصت مناسبی که در اختیار دارند را نخورند. 


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

برچسب ها: فولاد پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته