تلویزیون، انتخاب اول مخاطبان برای پیگیری برنامههای دینی و مذهبی است
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی رسانه ملی، بنا بر نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما از میزان پیگیری برنامهها و مطالب دینی و مذهبی، 58.8 درصد پاسخگویان پیگیر برنامهها و مطالب دینی و مذهبی از سیما یا سایر رسانهها هستند. از این میزان 41.2 درصد این برنامهها و مطالب را فقط از سیمای جمهوری اسلامی 5.1 درصد فقط از سایر رسانهها و 12.2درصد هم از سیما و هم از سایر رسانهها پیگیری کردهاند. نتایج بهدست آمده در این نظر سنجی حاکی است میانگین مدت تماشای برنامههای دینی و مذهبی از سیما 34دقیقه و میانگین استفاده از سایر رسانهها در این زمینه 10دقیقه در شبانهروز است.
25.8درصد پاسخگویان بیشتر از شبکه سه، 14درصد از شبکه قرآن و 12.2درصد از شبکه یک سیما برنامههای دینی و مذهبی را تماشا میکنند.
پاسخگویان غیر از شبکههای سیما 8 درصد غالباً از شبکههای اجتماعی و 3.2 درصد از سایتهای خبری اینترنتی برای پیگیری مطالب دینی و مذهبی استفاده میکنند.
انتهای پیام/4127/
انتهای پیام/