دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فتحی:

واگذاری استقلال و پرسپولیس به سود جامعه ورزش است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: خصوصی‌سازی به سود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و موانع قانونی این واگذاری دست و پا‌گیر نیست.
کد خبر : 443249
امیرحسین فتحی 4157.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیرحسین فتحی در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: یک اراده بسیار جدی از سوی وزارت ورزش و جوانان و وزیر ورزش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی وجود دارد.


وی افزود: در جلسات خصوصی و گروهی که در خدمت سلطانی فر و معاونین وزارت ورزش بودیم همواره تأکید خاص بر روی این واگذاری وجود داشت. محوریت این موضوع با معاونت حقوقی و امور مجلس است که تقی زاده هم با جدیت و به‌صورت روزانه پیگیر امور است. کارگروهی برای این کار تشکیل و دو کارگزار هم از سوی دو باشگاه معرفی‌شده است.


مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: قرار شد جلسات از این به بعد بسیار جدی‌تر و تخصصی‌تر دنبال شود و امیدواریم این روند خصوصی‌سازی که قطعاً هم به سود دو باشگاه و هم به سود جامعه ورزش است هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد. موانع قانونی هم که در این مسیر وجود دارد خیلی دست و پاگیر نیست و امیدواریم با برگزاری مجمع سالانه باشگاه استقلال در پایان آبان ماه برگزار خواهد شد تمام این موانع مرتفع شود.


فتحی در خصوص روند نتایج خوب باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر عنوان کرد: همان‌طور که اوایل فصل وعده داده بودم صبوری هواداران باشگاه استقلال نتیجه داد و اعتقاد دارم هنوز این استقلال با روزهای اوج خود فاصله دارد و با صبوری و حمایت بیشتر هواداران و اعتمادشان به باشگاه اطمینان دارم نتایج بهتر و بازی‌های زیباتری هم در راه است.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته