دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1398 - 11:39
لاریجانی:

اظهارات اخیر ترامپ درباره نفت سوریه و عراق چهره واقعی آمریکا را نشان داد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه امروز آمریکا رئیس‌جمهوری دارد که زحمت همه را برای نشان دادن چهره واقعی سیاست‌های کاخ سفید کم کرده است، بیان شفاف پنهان ترین سیاست‌های آمریکا از ویژگی‌های ترامپ است.
کد خبر : 443194
13940310145438130_PhotoL.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 12 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: «خوشبختانه امروز آمریکا رئیس‌جمهوری دارد که زحمت همه را برای نشان دادن چهره واقعی سیاست‌های کاخ سفید کم کرده است، بیان شفاف پنهان ترین سیاست‌های آمریکا از ویژگی‌های ترامپ است».


وی افزود: «این سخنان شرم آور از رئیس رژیمی سروده شده که دائما نگران حقوق بشر در کشورهایی است که مستقل می اندیشند، ظاهرا آقای ترامپ متوجه نیست که خاک و نفت سوریه متعلق به دولت و ملت سوریه است و آمریکا حق ندارد با تجاوز به خاک این کشور و تصرف میادین نفتی، قصد غارت داشته باشد».


رئیس مجلس شورای اسلامی درباره روز 13 آبان، اظهار کرد: «این روز نماد هویتی انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و استعمار بوده و عمق تفکر ملت ایران از دانش آموز و دانشجو تا همه قشرهای ملت را نسبت به استقلال کشور هویدا می‌کند».


لاریجانی تأکید کرد: «در 40 سال گذشته دولت های گوناگون آمریکا برای بازگشت سلطه خود بر ملت ایران راه‌های متنوعی را برگزیدند ولی هیچگاه به اهدافشان دست نیافتند ولو آنکه خسارت‌هایی را به کشور وارد کردند».


انتهای پیام/4082/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته