دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار جزایری در گفتگو با آنا:

مگس‌های مانند آمریکا و اسرائیل روی زخم‌های عراق و لبنان جا خوش کرده‌اند

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که دلسوزان عراق و لبنان باید مشکلات را به‌گونه‌ای حل کنند تا مگس‌هایی که بر روی زخم‌های این دو کشور نشسته‌اند، جا خوش نکنند.
کد خبر : 443171
139501141844027257444514.jpg

سردار سید مسعود جزایری در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان این‌که ریشه فتنه در آمریکا و رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شود، اظهار کرد: «آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند پیروزی‌های محور مقاومت را در منطقه ببینند».


وی ادامه داد: «این پیروزی‌ها در آینده مشکلات حادی را برای رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا فراهم می‌آورد؛ چراکه مقاومت محدود به منطقه غرب آسیا نخواهد بود و به سرعت توسعه پیدا می‌کند».


مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا مانع تسری جبهه مقاومت به سایر مناطق شوند، خاطرنشان کرد: «آن‌ها تلاش می‌کنند مقاومت را در منطقه با چالش و ناهنجاری مواجه کنند».


جزایری تصریح کرد: «ریشه اصلی شعله‌ور شدن اختلافات در منطقه را باید در آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود جستجو کرد».


این مقام ارشد نظامی کشور خاطرنشان کرد: «در عین حال نمی‌شود از برخی مشکلات اقتصادی و بعضی فسادهایی که در بروکراسی اداری  عراق و لبنان مشاهده می‌شود،  صرف‌نظر کرد».


او گفت: «همه دلسوزان عراق و لبنان باید مشکلات داخلی را به‌گونه‌ای حل کنند تا مگس‌هایی هم‌چون آمریکا و رژیم صهیونیستی که بر روی زخم‌های این دو کشور نشسته‌اند، جا خوش نکنند».


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

برچسب ها: اعتراضات عراق
ارسال نظر
هلدینگ شایسته