دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

غرفه جذب دانشجویان جدیدالورود از سوی کانون قرآن و عترت و کانون‌های هنری و نمایشگاه حجاب و عفاف از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.
کد خبر : 44316

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، غرفه جذب با نام آفتاب مهر همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در محوطه دانشگاه روبروی دفتر معاونت فرهنگی با هدف آشنایی دانشجویان به‌ویژه جدیدالورودی‌ها با برخی فعالیت‌های حوزه فرهنگی و قرآن وعترت و ایجاد فضای رقابتی سالم در بین فعالین فرهنگی در حوزه‌های مختلف هنری، شعر و مقاله‌نویسی و ... و توزیع فرم‌های ثبت‌نام بیست و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت و جشنواره هنری، ادبیات دینی و پژوهشی در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان برپا شده است.


این غرفه با اهدای بسته فرهنگی به دانشجویان جدیدالورود (شامل: دفترچه یادداشت، قرآن جیبی، خودکار و ساک دستی و گل رز مصنوعی) و سه عدد بروشور مسابقات- جشنواره و معرفی کانون قرآن و عترت شور و هیجان بالایی در فضای دانشگاه ایجاد کرد.


تفکیک فرم‌های ثبت نام مسابقات و آمارگیری، تفکیک فرم‌های علاقمندی‌ها برای برپایی کارگاه‌های آموزشی و اختصاص ایستگاه سیار در دانشکده‌ها برای ادامه توزیع فرم‌های ثبت‌نام اقداماتی است که در ادامه غرفه جذب صورت می‌گیرد.


نمایشگاه حجاب و عفاف با نام «بهم میاد» همزمان با هفته آفتاب مهر از تاریخ 11 لغایت 15 مهرماه در محوطه دانشگاه روبروی دفتر معاونت فرهنگی با هدف شناسایی دانشجویان جدیدالورود محجبه و برقراری ارتباط بیشتر با دانشجویان و برنامه ریزی در راستای تشویق این دانشجویان و ترویج حجاب با استفاده از مدل‌های حجاب و ایجاد علاقه در دانشجویان برای پوشش مناسب برگزار شد.


در این نمایشگاه که کاری متفاوت با سایر نمایشگاه‌های برپاشده در سطح دانشگاه بود از حجاب آرا و مشاور مذهبی استفاده شد و در این نمایشگاه آتلیه عکس رایگان و اهدای بسته فرهنگی (شامل کتاب مستوره، دفترچه یادداشت، قرآن و ساک دستی و گل رز) را شاهد بودیم و غرفه دیجیتال نیز در این نمایشگاه برپا بود.


همچنین این نمایشگاه یک دفترچه‌ جملات و دست نوشته‌های افراد با موضوع حجاب را ثبت کرد که به 45 دست نوشته کارت هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته