دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در جلسه خانه ترانه مطرح شد؛

حضور در جلسات خانه ترانه به مدیر و مجری وابسته نباشد/ ضرورت نزدیکی به زبان محاوره و نگاه به جهان‌بینی امروز در ترانه‌ها

در جلسه خانه ترانه که با مدیریت روزبه بمانی و اجرای مهدی ایوبی در سالن سرنا برگزار شد ضرورت نزدیک شدن به زبان محاوره و نگاه عمیق به جهان‌بینی امروز مطرح گردید.
کد خبر : 443120
62b378e8-5134-41f7-ba6d-8d5bc5304558.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، جلسه ۱۶ آبان خانه ترانه با مدیریت روزبه بمانی و اجرای مهدی ایوبی در سالن سرنا برگزار شد.


بر اساس این گزارش، در ابتدای جلسه مهدی ایوبی با اشاره به مشغله‌ روزبه بمانی به مسئله حضور و اجرای وی در جلسات خانه ترانه  پرداخت.


وی بیان کرد: در آینده اطلاع رسانی جلسات بدون اشاره به حضور و یا عدم حضور مدیرجلسه انجام خواهد شد و تا روز جلسه مجری مشخص نخواهد بود هرچند که روزبه بمانی قطعا در صورت امکان شخصا جلسه را اجرا خواهند کرد.


ایوبی اضافه کرد: علاقه‌مندان ترانه و ادبیات در تمام ادوار خانه ترانه، جلسات را همراهی کرده‌اند و اکنون هم نباید حضور خود را منوط به حضور یا عدم حضور مدیرجلسه کنند.البته این اتفاق تاکنون هم رخداده و همکاری خوبی را شاهد بوده‌ایم.


در ادامه کارورزان ترانه به خوانش ترانه‌های خود پرداختند و آثارشان توسط منتقدان جلسه از جمله مهدی ایوبی و رویا دیژن نقد شد.


در نقد آثار بیشترین تمرکز بر روی محتوای فکری و تالیف اثر پیش رفت و به کارورزان پیشنهاد شد تا بر روی بیان هرچه نزدیکتر به زبان محاوره بیشتر تمرکز کنند و در محتوای اثر به جهان‌بینی امروز نگاه عمیق‌تری داشته باشند.


در آخر محمد درویش و رویا دیژن به خوانش آثار خود پرداختند.


جلسات خانه ترانه هر دو هفته یک بار به صورت مستمر با حضور فعالان این عرصه برگزار می‌شود.


 انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته