دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مصطفی قنبرپور: تعطیلی‌های لیگ به پرسپولیس ضربه زد/ به بحث دایی و برانکو ورود نمی‌کنم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امثال نورمحمدی‌ها و دهنوی‌ها باید آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند چرا که دنیا زودگذر است.
کد خبر : 44300

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل صبای قم و دو امتیاز از دست رفته این بازی گفت: «می‌دانستیم که یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل را پیش رو داریم. بردن تیمی که هدایت آن را علی دایی در اختیار داشته باشد قطعا آسان نیست. البته قصد توجیه ندارم. قبل از بازی صحبت کافی با بازیکنان تیم شده بود که در این بازی اسیر جو حاکم بر زمین نشوند و باید بتوانید شرایط بازی را تحمل کنند تا بتوانیم در این بازی پیروز شویم.»


وی ادامه داد: «با این حال بچه‌ها در نیمه نخست نتوانستند بازی خوبی را ارائه کنند و روی یک غافلگیری هم دروازه‌مان باز شد. در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که برانکو با بچه‌ها انجام داد بازیکنان متحول شدند و با ارائه یک بازی هجومی موفق شدند توپ و میدان را در اختیار بگیرند. البته بچه‌ها مراقب بودند تا اسیر ضدحملات صبا نمی‌شدیم. همان‌طور که دیدید این حملات بالاخره نتیجه داد و طارمی توانست گل مساوی را به ثمر برساند. در این میان چند موقعیت خوب هم از دست دادیم که مهم‌ترین آن شوت خالقی فر بود که به دیرک دروازه حریف خورد.»


مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «متاسفانه تعطیلی لیگ به خاطر بازی‌های ملی تا به حال خیلی به ما ضربه زده است. هر بار که روند صعودی گرفتیم و نتایج خوب مان شروع شد، رقابت‌های لیگ تعطیل شده است. ما در بازی‌های این فصل با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم که آخرین مورد درگذشت کاپیتان تیم بوده است. امیدوارم در ادامه بتوانیم با این وقفه‌ها کنار بیاییم، چون چاره‌ای نداریم و باید با این وضع امتیاز بگیریم. ادامه این روند باعث می شود پرسپولیس نتواند به جایگاه اصلی خود برسد و نباید چنین اتفاقی رخ دهد. قطعا در چند بازی آینده که میزبان هستیم این امتیازات را جبران می‌کنیم و سعی داریم با تعطیلی‌های لیگ هر چند تیم لطمه می‌خورد، کنار بیاییم.»


وی در مورد اینکه علی دایی در کنفرانس خبری پس از بازی اعلام کرده بود داور مسابقه به گونه‌ای قضاوت کرد که بازی را برای پرسپولیس در آورد، تصریح کرد: «به نظر من که قضاوت داور عادلانه بود. اینکه چرا دایی در پایان بازی چنین حرفی زده را نمی‌دانم. ترجیح می‌دهم به این موضوع ورود نکنم چرا که خود برانکو در پایان بازی جواب دایی را داده است. این موضوع بین سرمربیان است و در حیطه وظایف من نیست که در موردش نظری بدهم.»


قنبرپور در مورد الفاظ رکیکی که بین علیرضا نورمحمدی و ابوالقاسم دهنوی رد و بدل و منجر به اخراج هر دو بازیکن شد، بیان داشت: «مرگ هادی نوروزی این پیام را برای ما داشت که دنیا زودگذر است و آنچه باقی می‌ماند خوبی هایی است که از خود به جا گذاشته‌ایم. نورمحمدی‌ها و دهنوی‌های فوتبال ما باید آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند. نباید به خاطر یک اتفاق ساده حرف‌هایی به هم بزنیم که پس از رفع عصبانیت خودمان پشیمان شویم. امیدوارم تمامی بازیکنان ما متوجه باشند که آنها الگوی مردم هستند و وقتی رفتاری غلط را انجام می‌دهند دیگر ارزشی در بین هواداران خود ندارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته