دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با آنا:

هواداران پرسپولیس خونسرد باشند/ علیپور بازیکن شجاعی است

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هواداران باید خونسرد باشند و شماتت بیش از اندازه علی علیپور برای از دست دادن پنالتی کار درستی نیست.
کد خبر : 442972
_MID0279.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم پرسپولیس در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی مقابل ماشین سازی تبریز به تساوی بدون گل رسید تا 2 امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد. در دقیقه 90 این مسابقه علی علیپور ضربه پنالتی پرسپولیس را به صورت چیپ زد که حامد لک توانست آن را بدون دردسر مهار کند تا علیپور مقصر تساوی پرسپولیس از سوی هواداران شناخته شود.


محمود کلهر درباره توقف خانگی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سرخ‌پوشان بازی خوبی انجام دادند و از حریف برتر بودند اما مهم‌ترین مشکل تیم گابریل کالدرون زدن ضربات آخر است. پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تیم بهتری دارد و اگر مشکل این تیم در استفاده از توپ‌های آخر برطرف شود، به‌زودی وارد جمع مدعیان قهرمانی می‌شود و این توانایی را دارد تا در پایان فصل بار دیگر قهرمان شود.


وی درباره انتقادات شدیدی که به علی علیپور بابت هدر دادن ضربه پنالتی می‌شود، تصریح کرد: علیپور از بهترین بازیکنان پرسپولیس در چند فصل اخیر بوده است. او بهترین گلزن تیم در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و و دو فصل پیش عنوان آقای گلی را کسب کرد. نباید او را به خاطر هدر دادن ضربه پنالتی بیش از اندازه شماتت کنیم.


بازیکن سابق پرسپولیس تأکید کرد: هواداران پرسپولیس خونسرد باشند و بدانند چنین هجمه‌ای علیه مهاجم گلزن تیم قشنگ نیست. علیپور شجاعت دارد و انگیزه و جسارت او قابل ستایش است. در لحظات پایانی مسابقه بازیکنان زیادی از زدن ضربه پنالتی فرار می‌کنند ولی او جرئت داشت و چون از خودش مطمئن بود، حاضر شد تا بار دیگر پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. او می‌تواند مدتی از زدن پنالتی صرف‌نظر کند تا در موقعیتی مناسب برای پرسپولیس پنالتی بزند.


کلهر در خصوص شرایط پرسپولیس در ادامه فصل گفت: پرسپولیس با کسب پیروزی در هفته آینده، تساوی خانگی مقابل ماشین سازی را فراموش خواهد کرد و در کنار تیم‌های سپاهان، شهر خودرو و استقلال از مدعیان اصلی قهرمانی می‌شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته