دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بروس ویلیس با کلاه‌گیس نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه را به باد تمسخر گرفت + تصاویر و ویدئو

بازیگر مجموعه فیلم‌های «جان سخت» در یک برنامه تلویزیونی به هجو دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 پرداخت.
کد خبر : 44296

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، بروس ویلیس بازیگر «جان سخت» که به زودی با فیلم کمدی «کازبا را تکان بده» درباره جنگ آمریکا در افغانستان به روی پرده سینما بازمی گردد، جمعه شب در برنامه «نمایش امشب» (Tonight Show) شبکه NBC نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 را به باد تمسخر گرفت.



به گزارش هالیوود ریپورتر، این بازیگر با کت‌و‌شلواری آبی و کراواتی قرمز، کلاه‌گیسی بور و صاف مانند موی سر دونالد ترامپ بر سر گذاشت و مثل او به یکی از تماشاگران حاضر در استودیوی ضبط برنامه اشاره کرد و گفت: «از اون بابا خوشم می‌آد!»



دونالد ترامپ واقعی در یکی دیگر از برنامه‌های «نمایش امشب» با جیمی فالون


هنگامی که جیمی فالون مجری برنامه از او پرسید: «جریان این موها چیه؟» (بروس ویلیس طاس است و در اغلب فیلم‌ها با سر از ته تراشیده ظاهر می‌شود) بازیگر جواب داد: «همینطور خود به خود یکهو در اومد، البته من از وقتی بچه بودم، بلوند بودم.»


بعد توضیح داد: «موهای من طبیعیه، همینه که هست!» کلاه قرمز رنگی که او بر سر گذاشت، ازنوع کلاه‌هایی است که در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مورد استفاده قرار می‌گیرد.



فیلم «کازبا را تکان بده» به کارگردانی بری لوینسن با بازی بروس ویلیس و بیل موری قرار است در تاریخ 23 اکتبر (1 آبان) اکران عمومی بگیرد. بروس ویلیس این روزها در اولین اجرای تئاتری خود در برادوی در نمایش «میزری» که اقتباسی از رمان استیون کینگ است، روی صحنه رفته است.


شب گذشته در برنامه تلویزیونی «نمایش امشب» همچنین تصاویر فیلم‌هایی مانند «داستان عامه‌پسند»، «جان سخت» و «آرماگدون» که در آنها مدل موی دونالد ترامپ با فوتوشاپ برای بروس ویلیس درست شده بود، به روی آنتن رفت و حتی شخصیت کودک نوپای کمدی «ببین کی داره حرف می زنه» که در آن بروس ویلیس به جای او صداپیشگی می‌کرد، با مدل موی دونالد ترامپ نمایش داده شد! در نهایت مجری برای آنکه ثابت کند این فوتوشاپ نیست، بروس ویلیس را در صحنه‌ای از فیلم «حس ششم» با آن مدل مو نمایش داد!


ویدئوی این بخش از برنامه تلویزیونی را با زمان نمایش سه دقیقه و حجم 11.7 مگابایت و فورمت MP4 در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:






بروس ویلیس متولد 1955 در آلمان غربی است. او در فیلم‌هایی مانند «حس ششم»، «عنصر پنجم»، «شهر گناه»، «بی‌مصرف‌ها» و مجموعه فیلم‌های «جان سخت» بازی کرده و اخیراً بازی در اکشن «استخراج» را به پایان برده و درگیر چند پروژه، از جمله اکشن‌های «بمباران» و «چپاولگران» است.


دونالد ترامپ نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را خرداد ماه امسال از «ترامپ تاور» (برج ترامپ) در نیویورک اعلام کرد. این مجری تلویزیون میلیاردر 69 ساله آمریکایی که برگزارکننده مسابقات دختر شایسته در آمریکا است، عبارت «ما دوباره کشور بزرگی می‌سازیم» را به عنوان شعار تبلیغاتی خود انتخاب کرده است. نشریه فوربس در رمان اعلام نامزدی ترامپ تخمین زده بود که او 4.1 میلیارد دلار دارایی دارد و دونالد ترامپ را در مقام چهارصد‌و‌پنجمین ثروتمند جهان قرار داده بود؛ اما روزنامه واشنگتن پست اندکی بعد در مقاله‌ای دارایی‌های خالص وی را بالغ بر 9 میلیارد دلار ذکر کرد و به این ترتیب او را به رتبه 142 در فهرست پولدارترین‌های جهان ارتقا داد.


این سیاستمدار جنجالی دست راستی با رفتار و مواضع افراطی بیگانه‌ستیزانه و آشکارا نژادپرستانه‌ بارها آماج حملات روشنفکران و هنرمندان قرار گرفته است و اهالی هالیوود و چهره‌های مشهور صنعت سینما و موسیقی که اغلب مواضعی هم‌سو با حزب دمکرات آمریکا دارند، در کنار روزنامه‌نگاران اسم‌ورسم‌دار آمریکایی چندین بار با او در افتاده‌اند.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته