دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم دبیر هیات امنای استان هرمزگان

معاون آموزشی واحد بندرعباس ابقا شد

با صدور حکمی از سوی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، مازیار یحیوی معاون آموزشی واحد بندرعباس به مدت یک سال دیگر در سمت خود ابقا شد.
کد خبر : 44293

به گزارش آنا، در این حکم آمده است: جناب آقای دکتر مازیار یحیوی معاون محترم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس؛ نظر به تعهد و تجربه جنابعالی،به موجب این حکم در سمت معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس به مدت یک سال دیگر ابقا می شوید.


امید است ضمن توجه ویژه به حفظ کرامت و حرمت دانشگاهیان با اتکال به نیروی لایزال قادر متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی در انجام امور محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.»


لازم به ذکر است این عضو هیات علمی واحد بندرعباس با داشتن درجه دانشیاری، افتخارات زیادی از جمله چاپ 3 عنوان کتاب ، 20 کتاب در دست چاپ، بیش از 40 مقاله علمی ، پژوهشی و isi و کسب چند رتبه علمی و پژوهشی در سطوح دانشگاهی، منطقه ای و کشوری، پژوهشگر برتر استان هرمزگان در سال 92و دانشگاه آزاد اسلامی در سال 93 را در کارنامه خود دارد.


یحیوی، تا کنون در سمت های معاون آموزشی ، دانشجویی ،رییس دانشکده منابع طبیعی واحد بندرعباس فعالیت های قابل تحسینی داشته است.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته