دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آبان 1398 - 12:57
از صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات سراسری لیگ دسته اول فوتسال کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 16تیم به میزبانی واحد قائم‌شهر آغاز شد.
کد خبر : 442854
7e059bea-3cd3-40ae-bfa2-1ba36f9e7ca4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، صبح امروز با حضور مسئولان سازمان مرکزی، رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، داوران، مربیان و سرپرست تیم‌های ورزشی مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی همراه با عطرافشانی مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر انجام شد.


این مسابقات از امروز در سالن چندمنظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با حضور 16 تیم از دانشگاه‌های آزاد اسلامی گلستان, سازمان مرکزی, کرمانشاه, خوزستان, گیلان, اصفهان, تهران, اردبیل, یزد, فارس, چهارمحال بختیاری, همدان, بوشهر, کردستان و کرمان آغاز شده و تا 14 آبان ادامه می‌یابد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری فوتسال از مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور خود در این حوزه توانسته گام‌های مؤثری در زمینه تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه بردارد قدردانی کرد و گفت: «یک روحیه نشاط و پویایی در بین کارکنان, استادان و دانشجویان در زمینه ورزش ایجاد شده است.»


میرامید هادیانی همچنین از برگزاری لیگ دسته دوم فوتسال کارکنان و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در آبان‌ماه خبر داد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب