دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا مهاجری: بی‌دقتی بازیکنان پدیده و واکنش‌های خوب رحمتی مانع برد تیم شد/ بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد

سرمربی پدیده گفت: در بازی مقابل استقلال نتوانستیم از موقعیت‌های بدست آمده بهره کافی را ببریم و روی اشتباه فردی دو امتیاز بازی را از دست دادیم.
کد خبر : 44285

رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص بازی روز گذشته این تیم مقابل استقلال تهران گفت: «بازی مقابل تیم‌های بزرگ سختی های خاص خودش را دارد و تیمی که بتواند از فرصت‌های بدست آمده خودش نهایت استفاده را ببرد می تواند پیروز میدان باشد. در بازی مقابل استقلال تیم ما بازی خوبی انجام داد ولی در زدن ضربات آخر چندان خوب عمل نکردیم که نباید منکر واکنش های خوب مهدی رحمتی هم شد. اگر ضربه یوسفی و شاکری با دقت بیشتری زده می شد الان ما برنده بازی بودیم ولی فوتبال است و زمانی که گل نزنی گل می خوری و ما روی اشتباه بازیکن خودمان گل خوردیم و سه امتیاز بازی را از دست دادیم.»


مهاجری در مورد عملکرد داور در این بازی گفت: «ما در لیگ امسال از داوری ضربات زیادی خوردیم که نمونه بارز آن به بازی مقابل فولاد برمی گردد که در دقایق پایانی روی اشتباه داوری سه امتیاز بازی را از دست دادیم. در بازی مقابل استقلال هم صحنه ای که یعقوب کریمی روی پای حسین بادامکی تکل زد، چون این صحنه دقیقا جلوی من اتفاق افتاد، تکل خطرناکی بود و صدرصد کارت قرمز داشت. در حالی که داور اصلا به بازیکن استقلال هیچ کارتی نشان نداد.»


سرمربی پدیده در مورد وضعیت تماشاگرانی که دیروز به ورزشگاه آمدند بیان داشت: «با توجه به اینکه ورزشگاه ثامن خارج از شهر مشهد است و حدود یک ساعت با شهر فاصله دارد، باید شرکت اتوبوسرانی در روزهای بازی امکانات بیشتری در اختیار تماشاگران قرار دهد اما متاسفانه دیروز این امکانات دیر به کمک تماشاگران آمد ولی باز هم هواداران زیادی به ورزشگاه آمدند و ما مدیون این هواداران هستیم که همواره حامی تیم هستند.»


وی در مورد تعطیلی 20 روزه مسابقات لیگ و تاثیر آن بر روند مسابقات خاطرنشان کرد: «تعطیلات لیگ روی عملکرد تیم ها تاثیر می گذارد اما نباید به سازمان لیگ بخاطر این تعطیلی ها خرده گرفت، چون آنها هم محدودیت خاص خودشان را دارند. برای نمونه محمد حسین مرادوند قبل از تعطیلات یکی از ارکان اصلی تیم ما بود اما با توجه به حضور در مسابقات تیم ملی امید، دیروز ما از این بازیکن ضربه خوردیم و روی اشتباه او سه امتیاز بازی را از دست دادیم. البته مرادوند یکی از بهترین بازیکنان ما است و در خط دفاعی کمک زیادی به ما در ادامه لیگ می تواند بکند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب