دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با آنا:

شانس پیروزی تراکتور و استقلال برابر است/ پرسپولیس از امتیاز میزبانی نمی‌گذرد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در دیدار با ماشین‌سازی به‌راحتی از امتیاز میزبانی نمی‌گذرد و مقابل هوادارانش به 3 امتیاز مسابقه دست پیدا می‌کند.
کد خبر : 442771
AG8I0421.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال در تهران و تبریز به مصاف تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور می‌روند. تقابل فوتبال تهران و تبریز در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر از جذابیت‌های زیادی برخوردار است.


بیژن ذوالفقارنسب در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی به خبرنگار ورزشی آنا گفت: سرخ‌پوشان تهران قبل از آخرین بازی که در برابر شاهین بوشهر انجام داده و با اختلاف 5 گل برنده شده بودند، بازی‌هایی را که به لحاظ کیفیت انتظار می‌رفت، انجام نداده بودند اما در مصاف با نماینده بوشهر نمایش بسیار خوبی را ارائه کردند.


وی افزود: علیپور با زدن 3 گل به شاهین بوشهر، اعتماد به نفس زیادی پیدا کرد و می‌تواند آغاز خوبی برای خط حمله پرسپولیس در ادامه فصل باشد. من معتقدم در بازی امروز مقابل ماشین‌سازی باید منتظر پرسپولیس دگرگون‌شده‌ای باشیم و این تیم می‌تواند در مقابل هوادارانش به 3 امتیاز مسابقه دست پیدا کند.


کارشناس فوتبال درباره شرایط تیم ماشین‌سازی نیز اظهار کرد: این تیم قطعاً می‌آید تا در مصاف با پرسپولیس بازنده نباشد. فوتبال ورزشی قابل پیش‌بینی نیست ولی روی کاغذ شانس پرسپولیس بالاست و انتظار می‌رود که از امتیاز میزبانی به سادگی نگذرد. قطعاً ماشین‌سازی برای کسب امتیاز مقابل سرخ‌پوشان تهران باید فوتبالی فوق‌العاده را ارائه کند.


وی در خصوص اظهارنظر گابریل کالدرون درباره اشتباهات داوری در دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی جم تصریح کرد: سرمربی پرسپولیس صاحب‌نام و بین‌المللی است. سرپرست تیم و مسئولان باشگاه باید اطلاعات لازم را به او بدهند و اظهارات او را کنترل کنند. به دور از شأن یک مربی است که در خصوص مسائل داوری تیم رقیب صحبت کند.


ذوالفقارنسب در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال بیان کرد: بازی‌های تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، استقلال و سپاهان که شانس حضور در صدر جدول هستند، حساس و تماشایی است. قطعاً بازی فردای تراکتور و استقلال که با حضور هواداران خونگرم تبریزی برگزار می‌شود، تماشایی خواهد بود. به نظر من هر دو تیم این شانس را دارند که برنده زمین مسابقه را ترک کنند و با شرایط روحی مناسب‌تری ادامه رقابت‌های این فصل را پیگیری کنند.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته