دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1394 - 11:05
همزمان با گرامیداشت دومین سالگرد تاسیس؛

بیست و هشتمین جلسه شورای راهبردی زنان فرهیخته برگزار شد

بیست وهشتمین جلسه شورای راهبردی زنان فرهیخته به ریاست دکتر فاطمه طباطبایی برگزار شد.
کد خبر : 44267

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در این جلسه که مصادف با دومین سالگرد تشکیل شورا بود، دکترفاطمه طباطبایی رییس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی گفت : «خیرمقدم به اعضای شورا و روسای شوراهای استانی به‌عنوان مدعوین جلسه که گام‌های مثبتی در جهت ارتقای وضعیت زنان عضو هیات علمی دانشگاه برداشته‌اند. »


در ابتدای جلسه مراسم اعطای احکام روسای شوراهای زنان فرهیخته در 16 استان صورت گرفت.


در ادامه دکتر متینه پاکیده دبیر شورا، به ارائه و توضیح فعالیت‌های دوساله شورا پرداخت.


در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌‌عسگری، معاون دانشگاه و عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته بابیان اینکه جنسیت در اسلام مبنای نظر نیست، گفت: «با توجه به رویکرد "مشورت محور "دکتر میرزاده در مدیریت دانشگاه می‌توان مصداق عینی آن را تشکیل شوراهای راهبردی دانست.»


در ادامه با توجه به دستور جلسات مربوطه، اعضا پیشنهاد تشکیل کارگاه‌های ویژه ارتقای سطح مدیریتی زنان دانشگاهی و تشکیل شورای زنان فرهیخته استان تهران را به تصویب رساندند .


از دیگر مصوبات این جلسه همکاری با معاونت زنان ریاست جمهوری در برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی " زن، معرفت تاریخی و اندیشمندان معاصر " بود.


در پایان دکتر متینه پاکیده ضمن تشکر، مجددا دومین سالگرد تشکیل شورا را به اعضا و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت و نسبت به تداوم، بقا و حمایت از این روند اظهار امیدواری کرد


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته