دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1398 - 09:16
دستور کار صحن علنی در هفته آتی؛

ظریف برای پاسخگویی به نماینده خمینی‌شهر به صحن مجلس می‌رود

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی در حالی تشکیل می‌شود که وزیر امور خارجه برای پاسخ به محمدجواد ابطحی به صحن می‌رود.
کد خبر : 442650

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ جلسات علنی مجلس شورای اسلامی هفته آینده پس از تعطیلات بار دیگر از سر گرفته می‌شود.


بر اساس اعلام هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دستور کار نمایندگان در صحن علنی در روزهای یکشنبه،‌ دوشنبه و سه‌شنبه در چهار شیفت کاری به این شرح است: ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون  ارتقای سلامت نظام اداری در مقابله با فساد و همچنین گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44 در مورد لایحه اصلاح مواد 20 تا 23 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تنفیذی در ماده 30 قانون اجرای سیاست‌های اصل 44 از برنامه‌های صحن است.


نمایندگان در صحن علنی این هفته گزارش لایحه موافقتنامه سرویس‌های هوایی دوجانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و کویت را بررسی می‌کنند. قانون مالیات‌های مستقیم و لایحه موافقتنامه چهارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه هم گزارش‌های کمیسیون اقتصادی هستند که در صحن مجلس بررسی می‌شوند.


گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری درباره لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مؤسسه بین‌المللی تحلیل سامانه‌های کاربردی هم از اهم برنامه‌های صحن علنی مجلس در هفته آتی است.


این هفته همچنین طرح کمیسیون فرهنگی مبنی بر اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به صحن مجلس می‌آید.


براساس اعلام هیئت رئیسه مجلس سؤال محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر و حجت‌الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم از محمدجواد ظریف از برنامه‌های هفته آتی صحن مجلس است.


همچنین محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی مجلس به سؤالات احمد مرادی نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و بندر خمیر به صحن می‌آید.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته