دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1398 - 15:38

ترامپ از «سگ شگفت‌انگیز» عملیات هلاکت سرکرده داعش رونمایی کرد / اصرار پنتاگون برای حفظ هویت آن

ترامپ در توئیتی با انتشار عکسی از سگی که به گفته او شگفت‌انگیز است و در جریان حمله به محل اختفای رهبر داعش زخمی شده بود، نوشت: این حیوان «کاری بزرگ» انجام داد.
کد خبر : 442620
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، در توئیت خود به سگی «زیبا و باهوش» اشاره کرد، آن را حیوانی «قهرمان» دانست و گفت که در جریان عملیات شکار ابوبکر البغدادی، رهبر داعش که در شمال غرب سوریه صورت گرفت، هیچ‌یک از سربازان و نیروهای آمریکایی کشته یا زخمی نشدند.


وی در ادامه توئیت خود نوشت: نیروهای آمریکایی در مسیر خود برای شکار البغدادی، موفق شدند. هیچ‌یک از نیروها کشته یا زخمی نشدند. به کسی آسیبی وارد نشد. این سگ «کار بزرگی» انجام داد.


این سگ وارد تونلی شد که به محل اختفای البغدادی منتهی می‌شد. رهبر داعش جلیقه خود را منفجر کرد و خودش را کشت و سه تن از فرزندانش به همراه این سگ، زخمی شدند. این سگ قهرمان است.



تصویر سگی که گفته می‌شود در عملیات هلاکت رهبر داعش نقش مهمی داشته


اصرار بر مخفی ماندن نام سگ شگفت‌انگیز!


مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیروز به خبرنگاران گفت، نام این سگ برای حفاظت از هویت اعضای واحدی که در این عملیات شرکت داشتند، مخفی باقی می‌ماند.


وی گفت: ما نام این سگ را اعلام نمی‌کنیم. این سگ ارتش، کار بسیار بزرگی انجام داد. این حیوان جراحت سطحی برداشته و کاملاً بهبود یافته است. اما با این حال، هنوز آماده بازگشت به خدمت نیست.


یکی از مقام‌های ارشد کاخ سفید نیز به شبکه خبری سی.بی.اس گفت، دولت در حال بررسی شرایطی است تا این سگ به کاخ سفید برود.


انتهای پیام/4106/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته